Meillä paria viikkoa vailla 2v poika ja hän käy potalla omasta aloitteestaan kotioloissa. Ulkona ja kylässä käydessämme laitan vaipan koska en todellakaan odota hänen vielä aina muistavan leikin tiiellyksessä kertoa..Vahinkoja sattuu aika harvoin ei läheskään enään edes joka päivä. Unilla vaippa on kyllä,mitä nyt välillä yöllä poika se on oma aloittesesti riisunut...
Meillä poika on käynyt potalla alle vuodenikäisestä...Itse on osannut hätänsä tunnistaa 1,7v alkaen...Nyt käy koko ajan itse jo pöntöllä (koroke ja pienentäjä). Isolla ja pienellä hädällä... Ilman vaippaa kotona ja pienet matkat myös, mutta pitkillä vierailuilla ja ulkona vielä vaippa, varsinkin nyt talvella. (poika 2,5v)
Meillä tyttö 2v. käy aamuisin ainoastaan potalla. Päivällä kun ehdotan potalle menoa niin ei ole halukas. Välillä on päivällä pieniä aikoja sisällä ilman vaippaa.
meillä mennään vain ptalle,kun olisi vaippaa laittamas.tykkää siinä istua, mutta tekee pissit kiusalla muualle .... nyt sitten ostetaan supistaja pyttyyn un on siihen innokas... poika 2v5kk
Meillä 2v kulki vielä vaipoissa ja päiväkuivana oltiin n. 2,5 vuotiaana (esikoinen ja keskimmäinen). Molemmat jättivät pottavaiheen väliin ja siirtyivät suoraan pöntölle. Vahinkoja ei paljon tapahtunut päiväkuivaksi oppimisen jälkeen eli pöntölle mentiin kun oli hätä =) .
ei meidänkään 2-v poika suostu käymään kun yritän laittaa potalle istumaan. on situnut vain muutamia kertoja ja osaa kertoa mitä sinne tehdään, mutta kertoo vasta jälkeenpäin mitä tuli housuun tehtyä tai ei kerro ollenkaan. olen yrittänyt muistuttaa potasta ja pitänyt ilman vaippaa mutta ei tulosta vielä :\|