8
"vieras" 28.04.2013 #28 Alkuperäinen kirjoittaja travelling mind: Näytä alkuperäinen viesti Ensi kuun lopussa muutan 25.nen kerran. Olen itse 29-vuotias. Click to expand... Suunnilleen näin täälläkin. Muutto oli äskettäin joten ei uutta hetkeen tiedossa
Alkuperäinen kirjoittaja travelling mind: Näytä alkuperäinen viesti Ensi kuun lopussa muutan 25.nen kerran. Olen itse 29-vuotias. Click to expand... Suunnilleen näin täälläkin. Muutto oli äskettäin joten ei uutta hetkeen tiedossa
Elov. 28.04.2013 #29 11. Osoite alla ja vielä ainakin yks, mahdollisesti toinenkin muutto ja sit toivottavasti ei tarvi enää vaihtaa osotetta..
11. Osoite alla ja vielä ainakin yks, mahdollisesti toinenkin muutto ja sit toivottavasti ei tarvi enää vaihtaa osotetta..
astrolabe 29.04.2013 #33 Hmm... Kanadassa yks, Jenkeissä neljä, Kouvolassa viisi, Kuusankoskella yksi, Valkealassa yksi, Anjalankoskella yksi, Jaalassa yksi, Helsingissä seitsemän, Joensuussa kaksi. En jaksa ynnätä.
Hmm... Kanadassa yks, Jenkeissä neljä, Kouvolassa viisi, Kuusankoskella yksi, Valkealassa yksi, Anjalankoskella yksi, Jaalassa yksi, Helsingissä seitsemän, Joensuussa kaksi. En jaksa ynnätä.
leijona76 29.04.2013 #34 Niin monessa etten enää muista kaikkia. Eka kerran 2v. En ole juurtunut minnekään ja oman lapsen kohdalla pidän huolen siitä että saa asua samassa mahdollisimman kauan eikä muutella jatkuvasti johonkin.
Niin monessa etten enää muista kaikkia. Eka kerran 2v. En ole juurtunut minnekään ja oman lapsen kohdalla pidän huolen siitä että saa asua samassa mahdollisimman kauan eikä muutella jatkuvasti johonkin.