Monessako eri maassa olette käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minne seuraavaksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26985412]Tässä ei varmaan työmatkoja lasketa mukaan? Eli ne missä ns. omalla rahalla ja ajalla käynyt?[/QUOTE]

Mulla on yksi työmatka USAan mukana.

[QUOTE="matkaaja";26984837]Ruotsi, Norja, Viro. Latvia, Saksa, Ranska, Belgia, Hollanti, Englanti, Irlanti, Itävalta, Slovenia, Kroatia, Tsekki, Puola, Italia, Kreikka, Malta, Espanja, Portugal, Kadana,Usa, Brasilia, Peru, Chile, Meksiko, Intia, Kiina, Thaimaa, Malesia, Indonesia, Japani, Uusi-seelanti, Australia, Etelä-Afrikka, Marokko.

Tuossahan noita. Kaikista ihania muistoja. Osa lomamatkoja, osa työnpuolesta. Kiinassa ja Kanadassa asuinkin työnvuoksi. Suosittelen aina poistumista turistialueilta. Jos haluaa siis lomalta muutakin kuin hyvän rusketuksen.[/QUOTE]

Minä olin kuukauden eteläisellä saarella ja ihastuin paikkaam. Totta kai liikuttiin muuallakin.

Onks tää joku kilpailu siis? Saanks mä lisäpisteitä, ku mulla on tosi paksu tukka, ruskeat simmut, hirmu pieni jalka (siis 36, voitteks uskoo!) ja ihan älyttömän harvinainen sukunimi (oon ainut mun niminen koko Suomessa!)?

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Ruotsi, Norja, Viro, Neuvostoliitto, Jugoslavia, Hollanti, Belgia, Luxembourg, Italia, Ranska, Englanti, Skotlanti;), Tanska, Unkari, Kreikka, Puola, Tsekkoslovakia, Länsi-Saksa, Intia, Nepali. Jaah. Ehkä ne oli siinä.

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Alankomaat, Belgia, Luxenburg, Ranska, Saksa, UK, Bulgaria, Kreikka, Turkki, Kypros, USA, Peru, Egypti...

Nämä nyt tulee äkkisiltään mieleen, monissa on tullut käytyä useampaan otteeseen. Italia on mielessä seuraavaksi ja Nigeria olosuhteiden salliessa.

Toivoisin, että olisin käynyt useammassa ja vähän muillakin mantereilla... kaihoisa huokaus... Mutta siis, kuinkas monta näitä nyt tulee - Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Hollanti, Iso-Britannia, Espanja, Kreikka, Itävalta, Tsekki, Slovakia, Unkari.

Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa, Tsekki, Sveitsi, Liechtenstein, Itävalta, Unkari, silloinen Jugoslavia nykyinen Slovenia, Italia, San Marino, Kypros, Egypti. Saksassa ja Sveitsissä olen myös asunut.

Ruotsi, Norja, Viro
Saksa, Ranska, Espanja, Italia, Kreikka, Irlanti , Sveitsi , Itävalta , Englanti, Turkki
Kenia, Tunisia, Egypti
Meksiko, Usa , Jamaica
En ole laskenut mukaan maita joiden halki ollaan ajettu junalla tai muuten vaan menty vauhdilla läpi.

Yhteistyössä