Monensillako deiteillä seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli siis kysyisin, monensillako treffeillä te yleensä harrastatte seksiä?

Olen nähnyt nyt kolme kertaa erästä miestä (ja kahdella kerralla tyyppi on ollut mun luonani), eikä meidän välillämme ole tapahtunut sitten mitään. Olen siis aivan hämmentynyt, kuinka on mahdollista, että mies ei ole tehnyt minkäänlaista aloitetta - pussailukin on siis ollut jotenkin tosi kesyä.

Mulla ei siis itselläni ole minkäänlaista kiirettä sänkyyn, mutta jotenkin koko tilanne on äärimmäisen hämmentävä. Eilenkin siis katsottiin kaksi leffaa (okei, no Clockwork Orange ei kyllä seksihaluja hirveästi nosta..) ja vain juteltiin. Aikaa meni tähän kuusi tuntia. Pelkään, ettei mies ole musta kiinnostunut mitenkään muuten kuin platonisesti. (Tai sitten kyseinen yksilö vain osoittaa kunnioitusta mua kohtaan, mikä voisi olla myös ihan virkistävää.) Onkohan koko homma ihan tuhoon tuomittu?

No ex-miehen kanssa ihan ekoilla treffeillä, mutta selkeästikään se ei ollut hyvä valinta. Olis kannattanut ensin tutustua, sitten sekstailla

Musta kuulostaa ihan loistavalta, että te vaan juttelette kuusi tuntia. Jospa hän on ujol, eikäö kehtaa tehdä aloitteita?

Musta kans kuulostaa tosi hyvältä että tellä riittää juteltavaa! Sänkyyn ehditte, jos vaan intohimoisia tunteita löytyy. Mutta täytyyhän sitä kipinää vähän olla ilmassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Musta kuulostaa ihan loistavalta, että te vaan juttelette kuusi tuntia. Jospa hän on ujol, eikäö kehtaa tehdä aloitteita?

Ujous on kyllä mahdollisuus. Lisäksi meillä on tässä aika paljon pelissä, sillä olemme molemmat aktiiveja samassa ainejärjestössä, joten olisi ikävää, jos juttu päättyisi huonosti.

Mä en tiedä kyllä, onko mun näkemykseni deittailusta jotenkin kieroutunut, kun hämmennyn siitä, että joku on oikeasti kiinnostunut mun sisäisestä maailmastani, eikä vain tahdo heti päästä panemaan.

Sitten kun se tuntuu siltä :) mun mielestä on ihmeellistä, jos toinen haluaa (niin kuin sinä nyt) mutta mies ei tee mitään. Mulle ainakin tulis fiilis, että kohtaako ne halut sit ollenkaan myöhemmin..

Hyvä kysymys, musta sänkyyn ainakin HALUAISI mennä ekoilla treffeillä jos kemiat toimii...
Joitain vuosia sitten deittailin yhtä ihanaa miestä mutta ei niin millään hotsittanut sänkyyn mennä sen kanssa joten suhde kuivahti pian.
Sitten tapasin nykyisen mieheni, olisin uinut liiveihin välittömästi vaan olipa mokomalla hurja itsehillintä ja kiusasi mua viidet treffit kunnes tilanne levisi käsiin talon rappukäytävässä ;)

Tokilla treffeillä pussaillaan, kolmansilla seksiä :) Näin siis toistaiseksi onnistuneimmassa treffikuviossani. Toki ekojakin treffejä edelsi muutaman viikon virtuaalitutustuminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Sitten kun se tuntuu siltä :) mun mielestä on ihmeellistä, jos toinen haluaa (niin kuin sinä nyt) mutta mies ei tee mitään. Mulle ainakin tulis fiilis, että kohtaako ne halut sit ollenkaan myöhemmin..

Tätä juurikin hain. Tosin mulla ei todellakaan ole vielä ollut hirveää halua hypätä sänkyyn, mutta mikäli mies olisi tehnyt aloitteen, olisi se ollut mulle ihan täysin ok.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tätä juurikin hain. Tosin mulla ei todellakaan ole vielä ollut hirveää halua hypätä sänkyyn, mutta mikäli mies olisi tehnyt aloitteen, olisi se ollut mulle ihan täysin ok.

Mä nyt tässä olen hetken harrastanut "deittailua" niin mä tiedän mistä sä puhut :)

Jokin aika sitten tapailin yhtä miestä, joka oli ihan mukava ja meillä oli paljon yhteisiä juttuja jne. se oli mun luona 2 yötä, eikä mitään tapahtunut. Mun mielestä (kun aikuisia ollaan) niin seksi jotenkin kuuluu siihen deittailuun. Mä olen ollut naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi oli surkeaa, en helevetissä ota enää riskiä, että ihastun mieheen jonka kanssa meillä ei halut kohtaa :)

Eilen olin myös treffeillä, josta kotiuduin vasta nyt. Seksiä ei ollut, mutta nukuttiin yhdessä ja molemmat halus kyllä ja fiilis oli aivan täysin toisenlainen kun tän kanssa, josta puhuin aikaisemmin ;)

Ekalla kerralla tai ei ollenkaan. Oon vaan huomannut, että jos se ei iske heti, ei se iske ollenkaan.

Nyt kyllä oon onnellisesti naimisissa, että tuskinpa niitä deittejä enää tulee. :D

Mun viimeisistä treffeistäni on jo 8½ v aikaa....mutta kun deittailin useamminkin, niin seksiä oli joskus ekoilla treffeillä, joskus paljon myöhemmin, joskus ei ollenkaan vaikka deittailtiin kuukausia. Ihan fiiliksen ja tilaisuuden mukaan.

Mä nyt tässä olen hetken harrastanut "deittailua" niin mä tiedän mistä sä puhut :)

Jokin aika sitten tapailin yhtä miestä, joka oli ihan mukava ja meillä oli paljon yhteisiä juttuja jne. se oli mun luona 2 yötä, eikä mitään tapahtunut. Mun mielestä (kun aikuisia ollaan) niin seksi jotenkin kuuluu siihen deittailuun. Mä olen ollut naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa seksi oli surkeaa, en helevetissä ota enää riskiä, että ihastun mieheen jonka kanssa meillä ei halut kohtaa :)

Eilen olin myös treffeillä, josta kotiuduin vasta nyt. Seksiä ei ollut, mutta nukuttiin yhdessä ja molemmat halus kyllä ja fiilis oli aivan täysin toisenlainen kun tän kanssa, josta puhuin aikaisemmin ;)

Mä ennen kaikkea pelkään juuri nyt sitä, että tämä tyyppi olisi sitä sarjaa, jonka kanssa seksiä on mahdotonta edes ylipäätään kuvitella. (Niitäkin on valitettavasti tullut kohdattua!) Mulla on takana kesältä yksi vähän pidempi tapailujakso miehen kanssa, joka oli surkea ja kompleksinen sängyssä (tai vähintään miehen taipumukset olivat melkoisen epäkonventionaalisia), enkä ihan todella kaipaisi mitään sellaista nyt.

Kuinkakohan kauan mun kannattaa tätä tilannetta vielä katsella? En mielelläni tuhlaisi aikaa mieheen, jonka kanssa juttu ei etene mitenkään. Meillä synkkaa tosi mukavasti, joten jos mitään erityisempää ei ehdi tapahtua, voidaan varmasti olla tekemisissä vapaa-ajalla ihan platonisesti.

Mä ennen kaikkea pelkään juuri nyt sitä, että tämä tyyppi olisi sitä sarjaa, jonka kanssa seksiä on mahdotonta edes ylipäätään kuvitella. (Niitäkin on valitettavasti tullut kohdattua!) Mulla on takana kesältä yksi vähän pidempi tapailujakso miehen kanssa, joka oli surkea ja kompleksinen sängyssä (tai vähintään miehen taipumukset olivat melkoisen epäkonventionaalisia), enkä ihan todella kaipaisi mitään sellaista nyt.

Kuinkakohan kauan mun kannattaa tätä tilannetta vielä katsella? En mielelläni tuhlaisi aikaa mieheen, jonka kanssa juttu ei etene mitenkään. Meillä synkkaa tosi mukavasti, joten jos mitään erityisempää ei ehdi tapahtua, voidaan varmasti olla tekemisissä vapaa-ajalla ihan platonisesti.

Ollaankohan me sun kanssa jotenkin omituisia, kun kerran toi seksi tuntuis olevan ihan ok jo suhteen tässä vaiheessa :D ?

Mun mielestä yksinkertaisesti on hiukan omituista, jos aikuinen mies ei edes yritä mitään. Kun kuitenkin mun mielestä aikuisten suhteisiin tuo seksi kuuluu :)

Yritä ens kerralla vähän lämmitellä sitä, jos ei syty niin anna sitten olla?

Ollaankohan me sun kanssa jotenkin omituisia, kun kerran toi seksi tuntuis olevan ihan ok jo suhteen tässä vaiheessa :D ?

Mun mielestä yksinkertaisesti on hiukan omituista, jos aikuinen mies ei edes yritä mitään. Kun kuitenkin mun mielestä aikuisten suhteisiin tuo seksi kuuluu :)

Yritä ens kerralla vähän lämmitellä sitä, jos ei syty niin anna sitten olla?

Todennäköisesti joo - siis mulle seksin harrastaminen oli ihan itsestäänselvyys eilen, kun miehen näin. Eipä sitten kuitenkaan tapahtunut mitään, kökkö homma. (Ja mä en kestä kun muilla ei oo tällaisia ongelmia, vaan sänkyyn päästään niin nopeasti kuin molemmat vain haluavat! :D )

Siis mä ymmärtäisin täysin tämän tilanteen, mikäli oltais vaikka 16, mutta lähemmäksi kaksivitosena tuntuu äärimmäisen oudolta, jos treffit sisältävät vain kädestä kiinni pitämistä ja kesyjä pusuja.

Annan vielä ensi kerran armonaikaa, ja jos mies ei mun yrityksestäni huolimatta silloinkaan syty, säästän itsekunnioitukseni ja annan olla. Kiitos hurjasti vastauksesta: nyt tiedän, miten toimin. :)

Sillo ku aloin mieheni kanssa olemaan oltiin tiiviistä parisen kuukautta ennen sänkyyn menoa.. Kyllä sitä ehtii ihan tarpeeksi harrastamaan :D

Yhteistyössä