Milla
Mä laskin näin äkkiseltään että olen ollut 4 varatun miehen kanssa sängyssä. Lisäksi olen suudellut yhden varatun kanssa.
Vähänkö olen tylsä, mut tähänkin taitaa tulla vastaus ei yhtään. Jotain nuoruusvuosien juttuja nyt ei niin tarkkaan muistakkaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Entäs naisen?Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:En yhdenkään B)
samoilla linjoilla, mulla taitaa olla 5 tai alle, en oo ihan varma :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.
Siis tarkoitatko, että "vika" on miehessä. Vai huono vaimoko laittaa hakemaan vierasta reikää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainakin viiden, en ole varma. Kyllä se vika parisuhteen pilaamiseen löytyy ihan siitä toisesta päästä, jos mies hyppii vieraissa niin ei ole minun vikani. Enkä mä kysele että oletko vapaa vai varattu jos on kyse selkeästi yhden illan jutusta, ei mua kiinnosta hänen siviilisäätynsä.