Monenko MIES peseytyy ennen seksiä tai seksin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaa

Vieras
Tuosta toisesta ketjusta heräsi kysymys. Kartoitetaan vähän mikä on "normaalia" pesukäyttäytymistä eri ihmisten suhteissa.

-peseytyykö miehesi ennen seksiä?

-peseytyykö seksin jälkeen?

No siis ne privaattipaikat pestään molemmilta ennen ja jälkeen. Tai ainakin niin, että ne on hieman aiemmin, väh. 3 tuntia sitten pesty, jos aletaan jotain.

Meillä ainakin molemmat peseytyy. Ja juurikin noin, että pitää olla pestynä ainakin paria tuntia aiemmin, jos ei juuri silloin pestä.

Tosi harvoin saatetaan harrastaa ilman pesua pikaseksiä, ja luonnollisesti silloin ilman mitään suuhoitoja.

Mä saan aina pestyn hyväntuoksuisen miehen paitsi silloin jos on yöllä touhuiltu ja nukahdettu sen jälkeen ja aamulla jatkettu.Saatetaan siinä touhuta koko päivä eikä loikita joka varvin jälkeen pesulla.

Jos tietää saavansa niin peseytyy, mutta jos tulee yllättäen tilaisuus eteen harrastaa seksiä niin ei se sitä suuhun tarjoa. Viikonloppusin kun ollaan molemmat kotona pitää varmast puhtaana koko ajan :p :ashamed:

ja jälkikäteen yleensä peseytyy, mutta esim eilen illalla( 7 yöllä ) tais simahtaa niille sijoilleen

No kyllä mä yleensä kullin pesen ennen seksiä, koska aika usein siihen liittyy myös suuseksiä. Seksin jälkeen käyn aina pesulla.

Tuli muuten yks juttu mieleen. Eräs kollega oli joskus vuosia sitten venäjällä reissussa ja mietti, että munatkin pitäis varmaan pestä, koska haisevat ja ovat kovin "tahnassa". Noh, hänpä osti sitten maksulliselta suihinoton, jotta sai munansa siinä samalla puhdistetuksi :) :| :/ :x

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
On hauska ajatella että on sellaisia naisia jotka joutuvat ottamaan mieheltään suihin vaikka ei olisi käynyt päivään pariin pesulla. :D

mun kaveri tarjosi kaksi päivää pesemätöntä pimpulaa nuoltavaksi miehelle, perustellen että " mies haluaa maistaa naisen oman maun" :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
On hauska ajatella että on sellaisia naisia jotka joutuvat ottamaan mieheltään suihin vaikka ei olisi käynyt päivään pariin pesulla. :D

Onhan se hauskaa, että joskus tekee mieli ottaa suihin sellaistakin joka ei ole pariin päivään peseytynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No kyllä mä yleensä kullin pesen ennen seksiä, koska aika usein siihen liittyy myös suuseksiä. Seksin jälkeen käyn aina pesulla.

Tuli muuten yks juttu mieleen. Eräs kollega oli joskus vuosia sitten venäjällä reissussa ja mietti, että munatkin pitäis varmaan pestä, koska haisevat ja ovat kovin "tahnassa". Noh, hänpä osti sitten maksulliselta suihinoton, jotta sai munansa siinä samalla puhdistetuksi :) :| :/ :x

Hyi. ei voi palj muut ku oksentaa.

No meillä ei aina ehditä pesemään kun tilanne yllättää:) Mutta jälkeenpäin kyllä pesemme ja yleensä myös ennen seksiä. Mutta joskus on ihanaa vaan panna menemään tosta vaan.

Yhteistyössä