Monenko kanssa olet ollut sängyssä? Naiset siis?

  • Viestiketjun aloittaja kjkjnccvkghbg
  • Ensimmäinen viesti
Vastaako näihin ketjuihin yleensä vain ne, joilla on ollut paljon seksikumppaneita? Suomalaisella naisella on keskimäärin 12 seksikumppania elämän aikana ja tässäkin ketjussa melkein suurimmalla osalla on ollut yli 20.
 
köh
Vastaako näihin ketjuihin yleensä vain ne, joilla on ollut paljon seksikumppaneita? Suomalaisella naisella on keskimäärin 12 seksikumppania elämän aikana ja tässäkin ketjussa melkein suurimmalla osalla on ollut yli 20.
Minkä ikäisillä on keskimäärin 12? Jos siinä on otanta vanhuksiin asti niin varmaan totta mutta jos alle 30 vuotiaat niin... hmmm....
 
Alkuperäinen kirjoittaja köh;26593629:
Minkä ikäisillä on keskimäärin 12? Jos siinä on otanta vanhuksiin asti niin varmaan totta mutta jos alle 30 vuotiaat niin... hmmm....
Totta. Suomalainen nainen mun mielestä kattaa kaikki yli 18 vuotiaat, jolloin otannassa on varsin paljon tiukempien moraalisääntöjen puitteissa elämänsä eläneitä naisia. Silloin tuo noin 20 kumppaniahan on mitäsnyttän kohderyhmässä(20-40 vuotiaita kai suurin osa) varsin luonnollinen keskimääräinen kumppanien määrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja köh;26593629:
Minkä ikäisillä on keskimäärin 12? Jos siinä on otanta vanhuksiin asti niin varmaan totta mutta jos alle 30 vuotiaat niin... hmmm....
No mä uskon, että on kyllä oikeasti todella harvinaista, että seksikumppaneita on ollut kymmeniä.
 
no jaa-a
[QUOTE="vieras";26592947]Miestä joka on harrastanut useiden naisten kanssa seksiä haukutaan siaksi, pelimieheksi, pukiksi ja kusipääksi, naista taas ylistetään.[/QUOTE]

Tuohan on just päinvastoin... Naista sanotaan huoraksi, jos on ollut useita seksikumppaneita ja miehille se on todellinen saavutus. Hyvä, kun ei mitalejakin myönnetä... -.-
 
femin
[QUOTE="vieras";26593518]Minä en tunne yhtäkään miestä, joka harrastaisi irtosuhteita ja paneskelisi kaikkea mikä liikkuu.[/QUOTE]

Sekö, että sinä et sellaisia tunne tarkoittaa, ettei sellaisia ole? :)

Minä kyllä tunnen sellaisiakin miehiä.

Eikä sitä kaksplus-palstan kyselyketjun perusteella voi kovin luotettavia tilastoja tehdä suomalaisten seksikumppaneiden määristä... :) Tuskinpa täällä kovin moni pelimies/neitsyt nainen pyörii vastailemassa.
 
No mä uskon, että on kyllä oikeasti todella harvinaista, että seksikumppaneita on ollut kymmeniä.
Ei se voi olla todella harvinaista, jos kerran tilastollinen keskiarvo on 12. Jos vanhemmassa väestössä on paljon niitä, joilla on 1-3, niin jokaista sellaista kohti tarvitaan yksi, jolla on 21-23. Eli tuo keskiarvo saataisiin, jos joka toisella suomalaisella olisi 1-3 kumppania ja joka toisella 21-23. (Näinhän se ei toki oikeasti ole, uskon, että vanhemmallakin polvella on tuo keskiarvo yli kahden, on sitä seksiä harrastettu 60-luvullakin, varsinkin kun e-pillereiden tuoma seksuaalinen vapautuminen iski silloin.)
 

Yhteistyössä