Moneltako teidän 1-2-vuotiaat menevät nukkumaan ja monelta heräävät aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän hiukan alle kaksivuotias nukahtaa hiukan ennen kymmentä ja herää kahdeksalta. Päivällä nukkuu tunnin tai vähän yli. Jos päiväunet ovat hyvin lyhyet tai jopa jäävät välistä, niin nukahtaa klo 20-21 ja nukkuu aamullakin pidempään.

1v 9kk tyttö menee nukkumaan 20-20,30 ja herää 8,00-8,30 . nukkuu päiväunet 12-14,30-15,00

moni ihmettelee kun nukkuu vieläkin noin pitkiä päiväunia ja nukkuu silti pitkät yöunetkin,kai se unentarve on niin yksilöllistä lapsilla ?

Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti?:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
2v1kk nukkumaan klo 21 näin kesäaikaan, herää 9:00 tai myöhemmin. Päiväunet kolmisen tuntia.

Siis 2v nukkuu yli 16h/vrk? Terve lapsi?

No ihan on kuule terve lapsi :D Hyvät unenlahjat, on kaiken valveillaoloaikansa virkeä ja liikkuu mahdottomasti. Ruokahalu on myös melkoinen ;) Ja minun matematiikallani noin 15h nukkuu vuorokaudessa. Joskus vähemmän, joskus jopa enemmän :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oikeesti?:
2v1kk nukkumaan klo 21 näin kesäaikaan, herää 9:00 tai myöhemmin. Päiväunet kolmisen tuntia.

Siis 2v nukkuu yli 16h/vrk? Terve lapsi?

No ihan on kuule terve lapsi :D Hyvät unenlahjat, on kaiken valveillaoloaikansa virkeä ja liikkuu mahdottomasti. Ruokahalu on myös melkoinen ;) Ja minun matematiikallani noin 15h nukkuu vuorokaudessa. Joskus vähemmän, joskus jopa enemmän :D

Kade olen, täällä samanikäinen nukkuu 10-11h/vrk

Yhteistyössä