monelta teidän lapset herää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääää

Vieras
meillä tuo 5v prkl herää joka aamu 54.30-6 välillä vaikka ollaan kokeiltu mitä. saatana väkisin valvotettu ym ja ties mitä konsteja niin silti herää niin aikasisin ja sitku ei älyä olla aamulla hiljaa.. 3muuta lasta sit torsottais vaikka aamu kymmeneen sama miten mnee nukkumaan. nyt tuo 5v nukahti yheksältä...eli herää taas 5 aikaan... pitäiskö mun nousta kokonaan sängystä ylös sen takia...oon kyllä valveilla sängyssä aina kun se herää aamulla mut en jaksa jka aamu nousta ihan ylös asti...vähä sekavaa kirjotusta vrmaan:)

meidän 6v heräs tänään 6 aamulla ja tuli sanomaan mulle että "äkkiä ylös nyt on jo aamu eskarissa jo odotetaan"... ei meinannu millään uskoa ku sanoin ettei vielä ole ylös nousemisen aika.. pimennysverhot pitäs vissiin hommata... mut ei taida olla mitää järkee enää tänne kun pian muutto edessä...

Esikoinen herää 6-7, kuopus 5-6. Nukkumaan menevät klo 20. Ollaan koitettu myös myöhästyttää nukkumaan menoa, mutta silti heräävät aina samaan kellon aikaan ja niin pirun kiukkuisina. Kai se on se jokin sisäinen kello joka herättää.

Meillä sama ongelma. Toinen lapsi on ilmeisen vähäunista sorttia. Herää 4-6 välillä joka siunaaman aamu, ihan sama monelta menee nukkumaan ja nukkuuko päiväunia. Pimennysverhot ei auta. Tänä aamuna nukkui puoli seitsemään, wau! Yhtä pitkään ei ole nukkunut kuukausiin. Pikkuhiljaa olen tullut siihen johtopäätökseen, että jotkut lapset ei oikeasti kykene nukkumaan enempää. Että kikkeliskokkelis vaan. Ehkä nämä sitten teineinä viimeistään nukkuu pitkään.

ei auta vaikka laitat huoneeseen missä ei olis etes ikkunaa.. joo tänää huusi mulle kans et äitii nyt aamu..siis viiden jälkeen aamulla on se aamu juu mut ei mulle_:D kun oli vähän valosaa.. ei ku kaveri sano että en saa yksin jättää lasta aamulla et mun pitäs nousta sen kans...ehkä muutaman kerran nousenki kuukaudessa mut muuten yritän nukkua koiran unta..en saa enään sit ite kunnolla unta ku poika herää..ja muutenkin huonosti menee yö ku vauva herää...niin mt ei saa valittaa ite oon lapset halunnu:D

mä sanoinki miehellä että ootappa vaan ku poika on 15-17v niin herätän uhastakin sen sit jo ennen kukon laulua:D ¨suunnitelma on jo valmiina:D:D verhot ylös ja ja hirvee meteli meillä ei nukuta pitkään:D

yhellä kaverilla on samanikäsiä lapsia ku meillä ja niillä kaikki nukkuu kuulemma 9-13tuntia täysillä joka yö,jos ei oo kipeenä..ja silti se valittaa et väsyny prkl.

Alkuperäinen kirjoittaja ä;23421761:
yhellä kaverilla on samanikäsiä lapsia ku meillä ja niillä kaikki nukkuu kuulemma 9-13tuntia täysillä joka yö,jos ei oo kipeenä..ja silti se valittaa et väsyny prkl.

sehän on vähän mihin on tottunut :D
Jos on tottunut nukkumaan 14h putkeen heräämättä, ja onkin yö jolloin lapsi nukkuu 12h niin kyllä sitä itse tuntee olevansa väsynyt :D
Itse olen tottunut nukkumaan 5-6h yö, mies 8h ja jos hän joutuu syystä tai toisesta nukkumaan tunninkin vähemmän, on tiedossa kiukkuinen mies. :D