Monelta 9-vuotiaan, 2.-luokkalaisen nukkumaanmenoaika?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Meillä 13-vuotiaatkin menevät nukkumaan klo 21.00 - 21.30. Riittävän väsyneitä ovat aamulla herätessään eli yhtään liikaa yöunta ei tule. 9-vuotiaana nukkumaan menoaika oli 20.30.
 
9v. "kohta 10v."
Klo: 21 sänkyyn, hetken saa joskus lukea. Aamulla herätys "vasta" 8.15. (asutaan melkein koulu vieressä) Viikonloppusin saa valvoa 21.30 asti, joskus 22. esim. silloin kun katselee televisiosta lätkää.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on pari kymmeneen ja ysiin menoa. Mun mielestä voi kympin aamuina mennä vasta kympiltä nukkumaan. Onko teillä muilla muka aina kasiin meno?
Meillä on niin kauan ollu tää sama rytmi et se on aika useesti myös viikonloppusin samoin :) Enkä mä pakota neitiä nukkumaan, vaan hän menee ihan itse omasta alotteestaan.
Kouluun menee joka aamu kasiks.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on pari kymmeneen ja ysiin menoa. Mun mielestä voi kympin aamuina mennä vasta kympiltä nukkumaan. Onko teillä muilla muka aina kasiin meno?
Meillä on niin kauan ollu tää sama rytmi et se on aika useesti myös viikonloppusin samoin :) Enkä mä pakota neitiä nukkumaan, vaan hän menee ihan itse omasta alotteestaan.
Kouluun menee joka aamu kasiks.
Meillä myös menee omasta aloitteesta. Ei jaksa viikonloppuisinkaan valvoa, vaan menee yleensä viimeistään kymmeneltä nukkumaan. Lapsi on aina ollut aamuvirkku.
 

Yhteistyössä