Mitäs tuosta jos eri nikeillä kirjoittelee?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo joo,aikamoinen tapaus hän onkinAlkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:3?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No täällä on yksi tapaus joka palstailee kolmella
En tarkoita sinua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs tuosta jos eri nikeillä kirjoittelee?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo joo,aikamoinen tapaus hän onkinAlkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:3?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No täällä on yksi tapaus joka palstailee kolmella
En tarkoita sinua
päätön, savanna ja nannaihana on kyllä kaikki ihan eri henkilöitäAlkuperäinen kirjoittaja ...:Onko se yksi niistä kolmesta nickistä päätön, savanna tai ehkäpä nannaihana?
kuka on muuta väittänyt? lue ylempi kysymys huolella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:päätön, savanna ja nannaihana on kyllä kaikki ihan eri henkilöitäAlkuperäinen kirjoittaja ...:Onko se yksi niistä kolmesta nickistä päätön, savanna tai ehkäpä nannaihana?
MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Poistiko joku sen vai sinä itse?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Mä poistin senAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksi viesti poistui
mä näinAlkuperäinen kirjoittaja ?:MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Mitä siinä luki?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä näinAlkuperäinen kirjoittaja ?:MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Mä,kaikki halukkaat varmaan ehtivät sen nähdä =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poistiko joku sen vai sinä itse?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä poistin senAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksi viesti poistui
Sanokoot joku harmaa,alkaa T:lläAlkuperäinen kirjoittaja vira:Mitä siinä luki?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä näinAlkuperäinen kirjoittaja ?:MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Ei siinä mitään erityistä ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäs tuosta jos eri nikeillä kirjoittelee?
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vira:Mitä siinä luki?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä näinAlkuperäinen kirjoittaja ?:MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
Möhköfanttia ja Violentsea epäiltiin samaksi, mutta ei kai siitä varmuutta oo ovatko sama. Hensku-80 katosi paljo myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja h:No eikös Möhköfantti,Violentse ja Hensku-80 ollut ainakin yksi ja saman henkilö ainakin kaikki katos samaan aikaan
No en ehtinytAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä,kaikki halukkaat varmaan ehtivät sen nähdä =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poistiko joku sen vai sinä itse?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
timppa?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Sanokoot joku harmaa,alkaa T:lläAlkuperäinen kirjoittaja vira:Mitä siinä luki?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä näinAlkuperäinen kirjoittaja ?:MIkä vastaus?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Noniin,se mun vastaus näkyi vain hetken =)
En mä viitti rienata sitä kun sillä ei ole kaikki hyvin :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä poistin senAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksi viesti poistui
Huomasin kanssa että on eri nikki ollut tänään.