En kun tämä. Tätä nikkiä voi tosin käyttää mun lisäkseni 4 muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Whaat
Ootko sä tytsi toiselta nikiltä
Pääsisinkö mä mukaan kerhoon?Alkuperäinen kirjoittaja välitetään toisistamme:En kun tämä. Tätä nikkiä voi tosin käyttää mun lisäkseni 4 muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Whaat
Ootko sä tytsi toiselta nikiltä
Höh,mikä se toinen on?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kahdella. :saint:
Pääset toki. Laitan sulle kohta salasanan, jolla voit jättää jäsenhakemuksen.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Pääsisinkö mä mukaan kerhoon?
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja myboy:mul on viis eri
Ei sua lasketa.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kahdella. :saint:
Ihanaa,mulla on niin paljon ylimääräistä,et ne voisi antaa pois.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pääset toki. Laitan sulle kohta salasanan, jolla voit jättää jäsenhakemuksen.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Pääsisinkö mä mukaan kerhoon?
Hyvä, en oliskaan jaksanut kirjautua sille.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Höh,mikä se toinen on?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Kahdella. :saint:
Ainiin joo,kyllä mä sen tiedänkin
Kuka sä olit ennen..?Alkuperäinen kirjoittaja RistusNottaMoonKaunis:Tällä yhrellä ja ainoolla ny.
Olin kaauan aikaa poissa, mutta ny kun on taas tällekkin mestalle aikaa, niin päätin palata. Uuristuneena, mutta samana. Kärsikää,kurjat! :kieh: