moneenko astiaan teillä lajitellaan?

Pihassa on joku jonninjoutava biojäteastia, enpä ole nähnyt että kukaan sitä käyttäisi, itse en alkaisikaan moiseen touhuun. Paperinkeräyslaatikko on erikseen ja ne meilläkin viedään siihen koska muovipussi täyttyy niin pirskutin nopsaan paperiroskasta. Kaikki muu jäte menee sekajätelaatikkoon, on tähdellisempääkin tekemistä kuin rahdustaa ympäri kaupunkia erilaisia roskapusseja.

vieras
yks roskis on, lasi erilleen ja poltettava uuniin, mutta oikeestaan ei voi lajitteluks sanoo, ku ei ole kuin tuo yksi tavallinen roskalaatikko eikä mitään bioastioita sun muuta

vieras
Hetkinen..
-Sekajäte
-Metalli
-Biojäte
-Energiajäte
-Pahvi
-Kartonki
-Pullot
-Lasi
-Paperi

Pihasta löytyy seka- ja biojäte sekä paperinkeräys, muut vien kauppareissulla aina tarpeen mukaan tuonne marketin pihaan.

jätettä tursuaa jo korvista
Säännöllisesti: kaatopaikka, biojäte omaan kompostiin, paperi, pahvi, lääkkeet, paristot, pullonpalautus. Ajoittain: lasi ja metalli. Eli 7-9 eri ämpäriä tai paperikassia. Olen vissiin boheemi, kun kestän osan näistä näkyvissä keittiössäni. Mutta jos ei kierrätettäisi, niin roskiksen tyhjennys olisi pakko tilata varmaan joka viikoksi....

No meillä on 2 astiaa :D. Joihin bio ja kaatopaikkajäte. Mutta lisäksi lajitellaan kartongit (pahvit, maitotölkit, ruskea pahvi), paperit, lasi, metalli ja ongelmajätteet.

Ja kaikille muille paitsi ongelmajätteille on omassa pihassa pönttö.

Bio-jäte, paprut, lasi, metalli ja kartonki. Sit mulla on vielä kierrätettäville vaatteille ja muille krääsälle omat säkkinsä tuolla partsilla. :whistle:
Niin ja ongelma-jätteet odottaa kans kevätkeräystä, partsilla.

Yhteistyössä