Molo Polaris talvihaalarista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näistä kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näistä kiinnostunut

Vieras
Kirjoitin jo yhden aloituksen tästä, mutta mihin lie hävinnyt, kun ei tullut näkyviin ollenkaan:(
Mitäs tykkäätte näistä Molon Polaris puvuista? Mulla ei kokemusta tästä merkistä, nimeä on haukuttu:) mutta itse pukua kehuttu tosi hyväksi. Tekis niin mieli ostaa 4 v pojalle talveks tuo puku. Tosin hintava kyllä on, mutta toisaalta varmasti hyvä puku vielä eteenpäinkin annettavaksi ja erittäin hyvä jälleenmyyntiarvo. Pähkäilen värien kanssa, kiinnostais vihreä, ruskea ja turkoosi. Muutama verkkokauppa näitä myy, mutta vähän värivalikoima vaihtelee. Tuo turkoosi olis ehkä värinä kivoin, mutta askarruttaa, miten siihen jää lika näkyviin ja lähteekö pesussa pois, vai olisko turvallisempaa tyytyä ruskeaan...
Epäilen, että näistä myydään äkkiä koot loppuun, varsinkin ne isommat koot.

http://www.miniq.fi/brand/molo-kids/

Punavuoren peikko näyttää myyvän sitä "turkoosia" pukua; en linkitä sitä nyt tähän, jos sen takia, kun oli 2 linkkiä edellisessä viestissä, eivät julkaisseet, kun olen nyt harmaana.

mulla on vain hyvää sanottavaa, samaa tasoa ku po.p ja siitä alaspäin tulee sitten ticket ja siitä alaspäin reimatec ja remu.. että melkeinpä paras haalari on kyllä tuo molo!! suosittelen lämpimästi!

Löytyykö vielä muita kommentteja ja entä nuo värien likaherkkyydet, lähteekö miten pesussa???
Olen myös kiinnostunut tuosta haalaritestistä, en löytänyt googlettamalla.

Kauheita säkkejä noi haalarit missä ei ole vyötärökuminauhaa. Pitää olla juuri oikeaa kokoa, muuten roikkuu lapsen päällä. Viime talvena ostettiin tuon mallinen haalari ja oli täysi susi koko ostos haalarin istuvuuden takia.

lähtee lika kyllä tosi hyvin, ei tarvi aristaa väriä!
ja mitä tulee säkkimäisyyteen, niin molon polaris on kaukana säkkimäisestä :D sehän on tosi kapea itse asiassa ja istuu kauniisti =)

ostin pari päivää sitten juuri tuon ruskean! aina ennen oon käyttänyt po.pin haalareita ja nyt sitten ihastuin tohon ruskeaan. outoa vaan toi mitotus. mun tyttö on noin 90cm ja sille mahtuu ihan ok:sti päälle vielä viimetalvinen po.pin vauvamallinen 86 senttinen. (puntit nousee istuessa niin että päätin siksi ostaa uuden haalarin varuilta jos vaikka venähtää talvella.) no, ajattelin ottaa 92 kun googlettelin että ovat kuulemma reilua kokoa. no meni se päälle lapselle mutta aika naftisti eikä kyllä mahtuis vilahaalaria tms alle. koitin sitten 98 joka näyttää ihan jättiläisen haalarilta ja otan ehdottomasti sen. jopa mietin että pitäiskö mennä vielä sovittaa 104! tässä tämän vuoden mallissa on ainakin takana kumppari ja ei tosiaan ongelmia että olisi säkki, pikemminkin minusta paljon napakampi kun esim po.pin haalarit. tää 98 on suunnilleen po.pin 86 ja 92 väliltä. että minusta on ihan virheinfoa että olis jotenkin reilut koot, pikemminkin pienet. vai onko se poppi sitten tosi reilu? välikausihaalarina ostin po.pin 92 ja se on ihan valtavan iso vielä.
mutta molossa hihat on meiän tytölle liian pitkät mutta hihoissa hyvät kumpparit niin eiköhän pysy paikoillaan. en nyt sitten osaa sanoa vielä muuta kun että on hiano! tosi tyylikäs minusta ja typykin ihastui heti. kannattaa siis ehdottomasti sovittaa moloa jos vaan pystyy koska koko silmämääräisesti hämäsi tosi paljon. en olis ikinä ostanut 98 jos en olis sovittanut!

Yhteistyössä