Möllerin Omega-3 valmisteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuperhonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkuperhonen

Vieras
Hei!

Ajattelin kysyä mielipidettänne tässä asiassa. Olen käyttänyt raskauden alusta asti Möllerin Omega-3 kapseleita, koska luin niiden olevan hyväksi kehittyvälle sikiölle. Nyt kuitenkin ostimme epähuomiossa väärän purkin, joka onkin Möllerin Tuplaa, eli sisältää noiden omega-3:sten lisäksi A-,D- ja E-vitamiineja. Ja koska maksaruokiahan tulisi raskausaikana välttää nimenomaan A-vitamiinin takia, niin pitäisikö nuo kapselitkin jättää ottamatta? Ajattelin kyllä varmistaa vielä neuvolasta, mutta halusin kysäistä muiden odottajien mielipidettä asiaan.

Aurinkoisia kevätpäiviä! :)

Mulle kävi samalla tavalla ja ehdin avata purkin eli en voinut köydä vaihtamassa enää. Neuvolassa sanottiin etten saisi syödä niitä. Joten syötän niitä miehelle ja minulle ostettiin uusi purkki ilman vitamiinilisä. Toisaalta kiva nyt kun kummallakin oma purkki. Sitäpaitsi omega-3 parantaa todistettavasti muistia koska se lisää "hyvää rasvaa" aivoissa. Eli menee ihan tarpeeseen miehelle:)

Raskaana oleville suositellaan Möllerin Sydämelle -tuotetta, koska se ei sisällä A- eikä D-vitamiineja, mutta sisältää foolihappoa, joka on erittäin tärkeä sikiön hermoputken sulkeutumiselle...

Yhteistyössä