Möläytys, prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha mieli

Vieras
Tuli sitten viime lauantaina möläytettyä ja nyt on sen takia morkkis.

Sen tarkemmin yksityiskohtia kertomatta juttu meni niin, että eräs henkilö (A) kysyi minulta erään toisen henkilön (B) mielipidettä itsestään. Kerroin totuudenmukaisesti, että nykyisin B pitää A:sta, vaikka alkuun ennakkoluuloinen olikin. Syynä ennakkoluuloihin ja asenteeseen oli se, että A oli yksinhuoltaja. Tyhmä kun näköjään olen, niin kuvittelin A:n olevan tietoinen alkutilanteesta, koska B ei edes tervehtinyt tai muutenkaan noteerannut A:ta heidän kohdatessaan.

No niin, nyt kävi sitten niin, että A on loukkaantunut B:lle, vaikka alkutilanteesta on jo vuosia. Kyllä tähän heidän välirikkoonsa muutakin liittyy, mutta mulla nyt tosiaan on morkkis tästä, en todellakaan osannut kuvitella tällaista sotaa syttyväksi... :(

Mielipiteitä?

No kuulostaa kyllä aika ahdasmieliseltä, jos luokittelee ihmisen sen mukaan että on yh. Ei kovin vankalta ystävyydeltä kuulosta, jos udellaan kolmannelta osapuolelta mitä toinen on mieltä. Itse olisin sinuna varmaan käskenyt kysymään toiselta suoraan, mutta et nyt mielestäni hirveän väärin tehnyt. Eli en tuntisi morkkista, jos ei mustamaalattu ketään vaan ihan ystävällisessä hengessä puhuttiin. Ei ole sinun vastuulla miellyttääkö vastaus tätä kysyjää.

Niin siis minulla ja tällä ystävälläni on yhteinen appiukko... Pakkohan tässä on näköjään kertoa tarkemmin, kun muuten kukaan ei ymmärrä mun pointtia. :(

Appiukko ei alussa, vuonna puukko ja kirves, tykänny tästä ystävästäni, joka alkoi seurustella yhden hänen poikansa kanssa. Syynä tähän oli ystäväni aiempi lapsi.

No niin, nyt olen siis puun ja kuoren välissä möläytykseni takia ja hävettää hirveästi. Kuvittelin tosiaan, ettei asia tullut ystävälleni yllätyksenä...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
onko tästä puhuttu citymarketin jonossa?
ku joku puhu mun takana melkeen saman kuulosesta aiheesta. (mä eina kuuntelen ku muut puhuu puhelimessa)

En ole käynyt sittarissa piiiitkään aikaan, enkä koskaan lauantaiyönä klo 2. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
ku joku puhu mun takana melkeen saman kuulosesta aiheesta. (mä eina kuuntelen ku muut puhuu puhelimessa)

eiku joku puhu puhelimessa ja kerto että lauantaina jne ja ei moikannu ja yh ja niin edelleen :) kai jollain on sitte sama tilanne ku sulla.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

eiku joku puhu puhelimessa ja kerto että lauantaina jne ja ei moikannu ja yh ja niin edelleen :) kai jollain on sitte sama tilanne ku sulla.

Niin sitten varmaankin. :S

Uusimmat

Yhteistyössä