mol.fi on uudistunut, ja hermot menee!

• Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
Kyllä minä ainakin löysin keski-pohjanmaan tuolta. Mutta joo, ärsyttävä haku on kyllä. Laittaa tulokset aakkosjärjestykseen, eikä aloittain, niin kuin ennen.

"vieras"
[QUOTE="mari";28583234]Paina siitä haun vieretä sitä "lisää hakutekijöitä ja sit aukee lisää niitä lokeroita. valitse siitä maakunta ja tulee kartta näkyviin :)[/QUOTE]

Kiitos. Vika oli siis minussa.

"kkk"
Ihan paska tuo uusi paikkavahti. Siis jos minun alani on sellainen, että joudun ruksimaan montakin kohtaa, niin sitten saan sähköpostiini päivittäin kymmeniä, ellei jopa satoja työpaikkailmoituksia. Ennen sain vain laittaa hakuun "kemian ja biologian ala" tms, mutta nyt sitä ei siellä ole tarjolla, joten joudun ruksimaan sieltä lähes kaiken ja saan päivittäin lähes sata ilmoitusta sähköpostiini, joissa haetaan milloin lähihoitajaa, milloin koulunkäyntiavustajaa, milloin lvi-insinööriä ja milloin lääkäriä. Vituttaa. Olenkin laittanut palautetta mollille tuosta, että kun alat eivät ole niin spesifisiä nyt, niin olen kusessa näiden sähköposti-ilmoittelujen kanssa.

Laittakaa tekin palautetta, ei ne muuten sitä muokkaa parempaan suuntaan.

"xxx"
Siellä vasemmallakin on valikko, josta voi raksia ne ammattialat esille, joiden ilmoitukset haluaa näkyviin + paljon muuta. Mutta olen ihan samaa mieltä, kökkö on käytettävyydeltään ja palautetta on myös lähtenyt!

"vieras"
Musta ihan ok. Hieman opettelemista ja viitseliäisyyttä tietysti vaatii. Ihan kuin ois hieman muutosvastarintaa astittavissa. Suhtaudutteko yhtä hanakasta työpaikallakin tapahtuviin muutoksiin?

[QUOTE="vieras";28584004]Musta ihan ok. Hieman opettelemista ja viitseliäisyyttä tietysti vaatii. Ihan kuin ois hieman muutosvastarintaa astittavissa. Suhtaudutteko yhtä hanakasta työpaikallakin tapahtuviin muutoksiin?[/QUOTE]

En. Mutta miksi piti tolleen muuttaa, ei se ainakaan helpota käyttöä.

"vieras"
Ei se toimi. Omaa ammattialaa ei voi hakea vain yhdellä haualla, kun käytännössä samaa työtä voi tehdä niin monella eri nimikkeellä. Lisäksi vielä se, että hakuilmotuksissa saattaa lukea melkein mitä tahansa. Ei varmaan ole ainoa ala, jossa on näin?

Yhteistyössä