V
Vastauksia miehiltä
Vieras
Eilen illalla mies alkoi taas mököttämään. Olimme viettäneet ihanan yhteisen loman, mutta kun arki alkoi, alkoi miehen kireys. Mies aloittaa mökötyksen mitä kummallisimmista syistä ja seurauksena on minun hermostumiseni. Sitten saankin kuulla, etten ole mihinkään tyytyväinen. Se ei pidä paikkaansa, koska minä en yleensä vaadi mitään mieheltäni, muuta kuin ettei hän vaipuisi omaan mökötysmaailmaansa. Miehellä on ollut suhde työpaikallaan ennen seurustelumme aloittamista, nainen on edelleen kiinnostunut miehestäni. On mm. lähetellyt kaipaavia viestejä ja viikonloppuna nimipäiväonnitteluja. Mietinkin, mahtaako tuo nainen vaikuttaa edelleen mieheni elämässä, muutenkin kuin työkaverina. Tuntuu, että vaikka olisin kuinka ihana puoliso, mies projisoi omat huonot fiiliksensä minuun. Lomalla hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellä, mutta kun työt alkavat, alkaa miehen kireys. Miehellä on kaunaa omaa isäänsä kohtaan, eikä hän juuri muutenkaan pidä yhteyttä sukulaisiinsa. Hänen äitinsä luona käymme ""pakolliset"" vierailut. Miehet, mitä mieltä olettae ko. asiasta?