mökkeily vauvan kanssa- ihanaa ?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hienohelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hienohelma

Vieras
onko kesämökkielämä vauvan kanssa mukavaa? appivanhemmat pällistelemässä ja pitäs hoitaa ite koko huusholli ja lapset ja vauva siinä sivussa. eikä edes juoksevaa vettä. onko kellään positiivisia kokemuksia? olisi ihan mukavaa oppia pitämään mökkeilystä, mutta en voi sietää esim. ulkohuussia. vähän erilainen käsitys lomasta... antakaa nyt jotain toivoa! vai onko samanlaisia kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja hienohelma:
onko kesämökkielämä vauvan kanssa mukavaa? appivanhemmat pällistelemässä ja pitäs hoitaa ite koko huusholli ja lapset ja vauva siinä sivussa. eikä edes juoksevaa vettä. onko kellään positiivisia kokemuksia? olisi ihan mukavaa oppia pitämään mökkeilystä, mutta en voi sietää esim. ulkohuussia. vähän erilainen käsitys lomasta... antakaa nyt jotain toivoa! vai onko samanlaisia kokemuksia?

en lähtisi jos itse saisin valita. jos siis appivanhemmat makoilee ja sinä hoidat ruoat siivoukset lapset

Ulkohuussi paras, yleensä se on kauempana muista ihmisistä ku mikään muu vessa eikä tartte pelätä, että pylly kastuu, jos kovin iso loiskahdus tulee :laugh:

Ei meillä oo ollu ongelmia vauvojen/lasten kanssa. Rennompaa olla mökillä. Vettä vaan pitää varuilta lämpymänä ja varalta oli pyllypyyhkeitäki mukana.

Minun kantani on, että mökkeily pikkulasten kanssa ei ole lomaa. Kahden kanssa vielä kikkailin, mutta nyt kun näitä on kolme, ei minua saa enää kirveelläkään (paitsi paloiteltuna) ulkohuussi/kantovesimökille vieraisiin nurkkiin.

Ei se mun mielestä ihan pienen kans oo mitään herkkua. Kyllä se idylliseltä, ihanalta ja ah niin kesältä kuullostaa, mutta totuus voi olla toinen. Viikonloppu ois mulle maksimiaika ilman juoksevaa vettä. Ja jos siinä appivanhemmat vielä hämmentää, niin ei se kovin häävi loma ois. :x En mää lähtis ollenkaan. Se on yhtä säätöä ja kiristyvää pinnaa...

Minä ainakin uskon että meillä tulee olemaan mukavaa mökkeilyä vauvankin kanssa.
Jos anopit ja muut sukulaiset tahtoo mökille tulla niin tervetuloa, saavat joko juosta tyttösen perässä tai hoitaa muonitusta :)

No melkoinen Hienohelma olet kyllä. Meille ei tule tähän taloomme juoskevaa vettä, eli on ulkohuussia, ulkosaunaa, käyttövesi tuodaan ämpärillä sisään, peppuja pyyhitään myös kosteuspyyhkeillä jne. jne.

Minä en ymmärrä, mikä siinä moökkeilyssä vauva kanssa on niin vaikeaa. Turhaa vauvaa käytät tekosyynä OMALLE mukavuudenhalullesi...

Kivaahan se on jos sillä asenteella lähtee, mökillähän voi ottaa just rennosti eikä stressaka joka asiasta. Eihän kaikki mökki ihmisiä ole mutta eiköhän se hyvin mene, ja kaippa nyt apua saat.

Minä taas voisin hyvin jopa asua missä ei olis mitään mukavuuksia.

Mulla vähän sama juttu kotiäitinä kun olen ja pyöritän huushollia yksin ja mies on paljon matkoilla. Mulle ei ole lomaa että lähden vieläkin alkeellisempiin oloihin tekemään samat hommat yksin.
Mökkeilystä kyllä tykkään (max.4-5vrk) mutta haluan lomalla tehdä muutakin ja tätä ei mies taas ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huiskahäntä:
No melkoinen Hienohelma olet kyllä. Meille ei tule tähän taloomme juoskevaa vettä, eli on ulkohuussia, ulkosaunaa, käyttövesi tuodaan ämpärillä sisään, peppuja pyyhitään myös kosteuspyyhkeillä jne. jne.

Minä en ymmärrä, mikä siinä moökkeilyssä vauva kanssa on niin vaikeaa. Turhaa vauvaa käytät tekosyynä OMALLE mukavuudenhalullesi...

teillä ei ole juoksevaa vettä mutta nettiyhteys on... jestas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:

teillä ei ole juoksevaa vettä mutta nettiyhteys on... jestas :whistle:

Mun äidillä on samoin :)

Hullua että netti teiltä löytyy..tuskin siinä vain on kyse mukavuudenhalusta,tykkään mökkeillä,mutta en ainakaan juhannuksena rentoutunut yhtään.kuten joku jo sanoikin että ensin tekee kotona ihan kaiken yksin ja sitten menee 'lomalle' vielä alkeellisempiin oloihin tekemään sitä samaa..mies joi ja saunoi,ui yms.minä sitten katsoin alle vuosikastamme kokoajan,saunaan pääsin sitten kun nukkui,muuten vahdin kokoajan,ei tarttenut mennä uimaan tms.niin ja olen vielä raskaana..samat hommat kuitenkin piti tehdä kuin kotona mutta vielä raskaammin.

Alkuperäinen kirjoittaja on ja ei:

Hullua että netti teiltä löytyy..tuskin siinä vain on kyse mukavuudenhalusta,tykkään mökkeillä,mutta en ainakaan juhannuksena rentoutunut yhtään.kuten joku jo sanoikin että ensin tekee kotona ihan kaiken yksin ja sitten menee 'lomalle' vielä alkeellisempiin oloihin tekemään sitä samaa..mies joi ja saunoi,ui yms.minä sitten katsoin alle vuosikastamme kokoajan,saunaan pääsin sitten kun nukkui,muuten vahdin kokoajan,ei tarttenut mennä uimaan tms.niin ja olen vielä raskaana..samat hommat kuitenkin piti tehdä kuin kotona mutta vielä raskaammin.

Ja ukko ei tekis mitään vaikka pyytäisit?

Yhteistyössä