Mokasinko? Tekstailua uudelle tuttavuudelle (miehelle..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "triinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miten pitäisi ja saisi ja kenelle saa mitä sanoa.. huoh. Sinä laitoit viestin siitä, että miten mies suhtautuu mahdollisesti lapsiin. En ymmärrä miksi pitäisi olla noloa, sehän tulee sinun kanssasi paketissa. Nyt hyväksyt asian ja anna olla.

Tapaa vaan mies ja jos tulee asia puheeksi niin selvennä ettet mitenkään tarkoittanut vakavissas kysyä kunhan vain miehen mielipidettä noin yleisellä tasolla tiedustelit. Ja kuittaa asia huumorilla. Miehet eivät yleensä ajattele asioita niin pitkälle kuin naiset, mutta ymmärtävät myös että naisilla on tapana analysoida enemmän.

Se on nii jännä kuin jotku ottaa lapset mukaan niinku heti suhteen alussa, ajatellaan et kuulutaan samaan pakettiin jne... Itse en ole lapsia esitellyt miehelle koskaan vasta ku siin vaihees ku oon oikeasti ajatellut et tässä on jotain tulevaisuutta.... Eli kahdelle miehelle :D Eka tapaus häipyikin tosissaa heti sen jälk, ei ollutkaan valmis mun koko pakettiin, ja seuraava saiki sit odotella lapsien näkemistä hitusen viel kauemmin. Ja on täällä meidän paketissa nyt edelleen, jo reilu kolme vuotta :) Näiden väliin mahtui kaksi potentiaalista miestä joita tapailin joitaki viikkoja mut en esitellyt...
Siskoni lapsi taas näkee kaikki siskon viritykset ja vaik eskarilainen onki ihan normi tyttösen oloinen, en voi olla miettimättä miltä se hänestä tuntuu ku miehiä tulee nja menee ja koskaan ei tiedä kauanko joku on...

Mut ap:n ongelmaan sanoisin, et MÄ laittaisin viestin jossa sanoisin et oon nyt aika nolona, ku hän ilm otti asian erilai ku tarkoitin. Tarkoitukseni oli vaa kysyy noin yleisellä tasolla lapsi asiasta, ku sulla nyt sellainen on. Kirjoittaisin et anteeks ja toivottavasti en säikäyttäny iha lopullisesti :)

[QUOTE="henniz";27461780]Se on nii jännä kuin jotku ottaa lapset mukaan niinku heti suhteen alussa, ajatellaan et kuulutaan samaan pakettiin jne... Itse en ole lapsia esitellyt miehelle koskaan vasta ku siin vaihees ku oon oikeasti ajatellut et tässä on jotain tulevaisuutta.... Eli kahdelle miehelle :D Eka tapaus häipyikin tosissaa heti sen jälk, ei ollutkaan valmis mun koko pakettiin, ja seuraava saiki sit odotella lapsien näkemistä hitusen viel kauemmin. Ja on täällä meidän paketissa nyt edelleen, jo reilu kolme vuotta :) Näiden väliin mahtui kaksi potentiaalista miestä joita tapailin joitaki viikkoja mut en esitellyt...
Siskoni lapsi taas näkee kaikki siskon viritykset ja vaik eskarilainen onki ihan normi tyttösen oloinen, en voi olla miettimättä miltä se hänestä tuntuu ku miehiä tulee nja menee ja koskaan ei tiedä kauanko joku on...

Mut ap:n ongelmaan sanoisin, et MÄ laittaisin viestin jossa sanoisin et oon nyt aika nolona, ku hän ilm otti asian erilai ku tarkoitin. Tarkoitukseni oli vaa kysyy noin yleisellä tasolla lapsi asiasta, ku sulla nyt sellainen on. Kirjoittaisin et anteeks ja toivottavasti en säikäyttäny iha lopullisesti :)[/QUOTE]

Just näin. Miksi sä muuten sinne samallae paikkakunnalle muutit?

Mies olisi halunnut ensin seksiä ja sitten vasta olisi valmis vastaamaan vaikeisiin kysymyksiin. "Älä mene asioiden edelle" tarkoittaa, että vastausksia ei heru ellei ekaksi saa seksiä. Miehen asenteesta näkee jo mikä hänen kantansa naisen lapsiin on.

No juuri tuota että kun ette ole vielä edes tavanneet (eli kun ette tiedä yhtään miten teidän kemiat tulee livenä kohtaamaan yms) niin älä mene asioiden edelle. Vain naiset osaavat tämän...

Osaa miehetkin... ja ihan yhtä ahdistavaa se on miesten taholta. Joskus aikoinaan kävin pari kertaa ulkona yhden tyypin kanssa, ja mies alkoi jo suunnittelemaan seuraavalle syksylle yhteisiä ulkomaanmatkoja ja muutenkin maalaili meidän yhteisestä tulevaisuudesta jo ties minkälaisia suunnitelmia. Ja olimme siis todellakin pari viikkoa tunteteen. Väkisinkin tuli mieleen, että ihan kaikki ei ole kotona miehen päässä.

Ei ei ei.

Mikset voinut vaan tavata miestä ensin, käydä pari kertaa rennosti treffeillä, katsoa meneekö teillä edes kemiat yhteen ja sitten jos ja kun tilanne olisi sen vaatinut niin alkanut mieheltä kyselemään etsiikö hän elämänsä naista ja voisiko hän rakastaa elämänsä naisen lapsia kuin omiaan?

Oikeasti, te olette hetken laitellut flirttailevia viestejä ja sitten sä hyppäät suhteessanne jo perheenperustamis- tasolle,joten jäitä hattuun nyt!
Mokasit mutta jos mies ottaa vielä yhteyttä niin otat rennosti, jätät lapset ensiksi tuon kuvion ulkopuolelle, tutustutte rauhassa toisiinne ilman mitään paineita tulevaisuudesta.

Jos yhtään lohduttaa niin muutama mies on mun kohdalla tehnyt saman mokan. Tosin en enää halunnut enää olla heidän kanssa tekemisissä. Eli ei tainutkaan lohduttaa, sori.

[QUOTE="triinu";27461535]No mua nyt hävettää kyllä sen verran, että taidan antaa tuon miehen lipua ohitse.[/QUOTE]

Vika ei ole sinussa vaan miehessä. Ilmaisit vain etsiväsi seuraa vakavammassa tarkoituksessa.

Yhteistyössä