[QUOTE="henniz";27461780]Se on nii jännä kuin jotku ottaa lapset mukaan niinku heti suhteen alussa, ajatellaan et kuulutaan samaan pakettiin jne... Itse en ole lapsia esitellyt miehelle koskaan vasta ku siin vaihees ku oon oikeasti ajatellut et tässä on jotain tulevaisuutta.... Eli kahdelle miehelle

Eka tapaus häipyikin tosissaa heti sen jälk, ei ollutkaan valmis mun koko pakettiin, ja seuraava saiki sit odotella lapsien näkemistä hitusen viel kauemmin. Ja on täällä meidän paketissa nyt edelleen, jo reilu kolme vuotta

Näiden väliin mahtui kaksi potentiaalista miestä joita tapailin joitaki viikkoja mut en esitellyt...
Siskoni lapsi taas näkee kaikki siskon viritykset ja vaik eskarilainen onki ihan normi tyttösen oloinen, en voi olla miettimättä miltä se hänestä tuntuu ku miehiä tulee nja menee ja koskaan ei tiedä kauanko joku on...
Mut ap:n ongelmaan sanoisin, et MÄ laittaisin viestin jossa sanoisin et oon nyt aika nolona, ku hän ilm otti asian erilai ku tarkoitin. Tarkoitukseni oli vaa kysyy noin yleisellä tasolla lapsi asiasta, ku sulla nyt sellainen on. Kirjoittaisin et anteeks ja toivottavasti en säikäyttäny iha lopullisesti

[/QUOTE]
Just näin. Miksi sä muuten sinne samallae paikkakunnalle muutit?