Mokasin - nuoleskelin varatun työkaverin kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Työpaikan illanvietossa tunnelma tiivistyi vähän turhankin paljon, molemmat tietty tukevassa humalassa. Mies naimisissa, minä sinkku. En tiedä näkikö muut työkaverit, toivottavasti ei...
Sänkyyn ei siis sentään päädytty, vaikka olisi mies tainnut siihenkin olla valmis (mulla oli sen verran järjenhiventä päässä, etten suostunut).

Mitäköhän se mies nyt mahtaa miettiä, ja millä lailla suhtautuu töissä, huomenna taas siellä nähdään...
 
"vieras"
Onko joku muukin joskus mokannut vastaavalla tavalla...?
Niin, onhan tässä sekin noloa, että mies on 10 vuotta mua vanhempi, ja mä oon uusi työntekijä firmassa...
 
LuonteenOmaista.
[QUOTE="vieras";25950491]Onko joku muukin joskus mokannut vastaavalla tavalla...?
Niin, onhan tässä sekin noloa, että mies on 10 vuotta mua vanhempi, ja mä oon uusi työntekijä firmassa...[/QUOTE]

Levitä reites huomenna-ei mulla muuta.
 
"mona"
No mulle on tuo käynyt useammankin kerran, siis nuoruusvuosina. Eipä sitä oo koskaan sen jälkeen puitu, ehkä enemmänkin kuitattu tyyliin että olipa oloja seuraavana aamuna tai muuta.. Jatkettu työkamuina niin kuin ennenkin.

Mut muistan kyl sen fiiliksen ku seuraavana päivänä hipsin nolona työpaikalle, tsemppiä!!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja köh;25950509:
Nuoleskelit? Ikää sulla on sanavalinnasta päätellen alle 20-vuotta? Jos ei, niin... noh. Köh köh.
On se 20 sentään rikki mennyt ja muutamalla vuodella ylittynytkin. ;) Mun mielestä toi nuoleskelu vaan kuvasi sitä toimintaa parhaiten - "suutelu" on vähän liian romanttinen termi kahdelle toisiaan lääppivälle humalaiselle...
 
"Zach"
Kyllähän tästä aloittajan tekstistä saa sellaisen kuvan ettei hän tieten tahtoen ollut iskemässä varattua miestä, joten et sinä siinä mitään väärää tehnyt, ja jos olet ihastunut häneen niin teitpä sen ihailemasi ihmisen kanssa. Elä sie tyttönen murehdi tuommosia :)
 
vikke vieras
Mä pussailin yhen tyypin kanssa koko illan kunnes selvis et se on varattu ja silti se tuli mun luokse ja pussailtiin lisää vaikka sitten jo tiesin et se on varattu ja se nuoli mua SIELTÄ. Seksiä ei ollut kun se rupes potee kai tunnontuskia ja läksi kotiin vaikka mä yritin et jäis.

että ei toi nyt niin paha juttu ole,koita olla vaan normisti äläkä ota asiaa esille ja koita ettiä uusi ihastumisen kohde,mieluiten tietysti vapaa sellainen.
 

Yhteistyössä