Mokailin kaupan parkkipaikalla

Vähän naurattaa ja nolottaa... Kävin äsken kaupassa ja olin sitten alkamassa peruuttamaan pois parkkiruudustani. Katselin tarkasti ympärilleni etten vain aja kenenkään päälle. Ei näkynyt ketään ja aloin hitaasti peruuttamaan. Yhtäkkiä kuuluu kauhea tööttäys, silmäilin että mitähän tuolla jossain tapahtuu mutten nähnyt mitään. Olin juuri jatkamassa peruuttamista kun näen että takanani kaasuttaa hirveästi ylinopeutta joku auto ohitseni. Tuuttaus vain jatkuu. Samassa tajuan, että hei sehän on minun hihani joka tuuttaa!:rolleyes::eek: Kyllä hävetti... Näin silmäkulmasta miten lähellä seisova nainen katsoi minua päin. Varoin katsomasta sinne, peruutin äkkiä pois ja ajoin kotiin...

Oikeastaan se tuuttailuni oli noloa mutta tavallaan tööttäsin ihan oikeaan aikaan kun se yksi ajoi aivan liian nopeasti siellä takanani:ROFLMAO: Hävetti kyllä vähän... Miten en huomaa, että painan hihallani rattia... Olin niin keskittynyt katsomaan taakse ja sivuille etten tajunnut.

En minäkään sitä normaalisti käytä enkä siksi muistanut millainen ääni siinä on. Luulin, että se on joku toinen joka tööttää vaikka minulle... Vaikken tehnytkään mitään väärää. Mahtoi se kaahailija miettiä että täh???:ROFLMAO:

M42
Henkilöautoihin pitäisi saada pakollisiksi samanlaiset peruutusummerit kun raskaaseen kalustoon. Saatais vähän ääntä parkkipaikoille.
Kävisiköhän tossa niin, ettei kukaan kiinnitä summereihin enää mitään huomiota, kun jatkuvasti piippais. Lisäksi jo yksi summeri on ärsyttävä kaikuvassa parkkihallissa. Saati sitten monta yhtäaikaa/peräkkäin.

• Tykkää
Reactions: Sluibailija

Yhteistyössä