Moi!

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eih:
mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.;)
Ei kaikkea tartte ymmärtää :xmas:
 
Kotona istun ja koitan tappaa aikaa, vaikka hieman tylsää on tää jumittaminen. Mies iltavuorossa niin tuntuu taas niin pitkiltä nää päivät. Kyllä täälä Tampereen kupeessa aika lailla pakkasta on, mutta kun pukeutuu sään mukaan niin ei mitään hätää. Raskaus etenee täälläki päässä kivasti ja maha on jo komeen kokonen. Pikkusella hirmu vauhti päällä ja liikkeet ja potkut näkyy mahan päälle. Rv 29+4 menossa.

Kun meette rakanneultraan niin meinaatteko ottaa sukupuolen selville?
 
jaa, mää en edes tiedä mikä se FarmVille on, en ole oikein peleistä kiinnostunut, tai juu siis olen, mutta tykkään pelata sellaisia vanahanaikaisia lautapelejä joita pelattiin ennen internettiä

*nyt kun olisi joku mummo-hymiö*
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
jaa, mää en edes tiedä mikä se FarmVille on, en ole oikein peleistä kiinnostunut, tai juu siis olen, mutta tykkään pelata sellaisia vanahanaikaisia lautapelejä joita pelattiin ennen internettiä

*nyt kun olisi joku mummo-hymiö*
Monopoli on kyllä kiva lautapeli sitä on tullut pelattua :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
jaa, mää en edes tiedä mikä se FarmVille on, en ole oikein peleistä kiinnostunut, tai juu siis olen, mutta tykkään pelata sellaisia vanahanaikaisia lautapelejä joita pelattiin ennen internettiä

*nyt kun olisi joku mummo-hymiö*
Monopoli on kyllä kiva lautapeli sitä on tullut pelattua :xmas:
juu kiva on, ja vanha kunnon Afrikan tähti, ja sitten mulla oli joskus about 100 vuotta sitten joka intiaani peli, vähän kuten Afrikan tähti, olisko ollut Tomahawk
 

Yhteistyössä