vieras
Ok. No kerro terveisiä! Ootteko saman ikäisiä?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mun vaimolla ei ole täällä tunnusta se käy harmaana kommentoimassa.
Ok. No kerro terveisiä! Ootteko saman ikäisiä?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mun vaimolla ei ole täällä tunnusta se käy harmaana kommentoimassa.
Kerrotaan mie olen muutaman vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok. No kerro terveisiä! Ootteko saman ikäisiä?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mun vaimolla ei ole täällä tunnusta se käy harmaana kommentoimassa.
Illan jatkoja sinne! Mun täytyy häippästä!Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Kerrotaan mie olen muutaman vuoden vanhempi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok. No kerro terveisiä! Ootteko saman ikäisiä?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Mun vaimolla ei ole täällä tunnusta se käy harmaana kommentoimassa.
Ihan hyvin on odotus edennyt =) Huomenna käydään neuvolassa ja kuukauden kuluttua rakenneultrassa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Miten teillä muuten on odotus sujunut?
Ei kaikkea tartte ymmärtää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.Alkuperäinen kirjoittaja eih:mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Ei olla vielä päätetty.Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Kun meette rakanneultraan niin meinaatteko ottaa sukupuolen selville?
Satoa tuossa keräilen facebookin FarmVille pelissä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:eipä ihmeitä...entäpäs siellä päin ?
Monopoli on kyllä kiva lautapeli sitä on tullut pelattua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:jaa, mää en edes tiedä mikä se FarmVille on, en ole oikein peleistä kiinnostunut, tai juu siis olen, mutta tykkään pelata sellaisia vanahanaikaisia lautapelejä joita pelattiin ennen internettiä
*nyt kun olisi joku mummo-hymiö*
juu kiva on, ja vanha kunnon Afrikan tähti, ja sitten mulla oli joskus about 100 vuotta sitten joka intiaani peli, vähän kuten Afrikan tähti, olisko ollut TomahawkAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Monopoli on kyllä kiva lautapeli sitä on tullut pelattua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:jaa, mää en edes tiedä mikä se FarmVille on, en ole oikein peleistä kiinnostunut, tai juu siis olen, mutta tykkään pelata sellaisia vanahanaikaisia lautapelejä joita pelattiin ennen internettiä
*nyt kun olisi joku mummo-hymiö*
:wave: poikaAlkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Kuinka moni tiesi ennen synnytystä lapsensa sukupuolen?
Eikös vaan ole upea hetki kun kuulee sen sydämensykkeen? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Tänään käytiin neuvolassa ja kuunneltiin sydämen sykettä Tosi vilkas tuntui tuo lapsenalku olevan Ensi kuussa on sitten rakenneultra. :heart: