Pitkästä aikaa. On ollut kaiken näköistä, mutta ei hätää mitään. Tytär käyttää jo mun kenkiä ja mies on kasvattanut parran. Sukset odottaa voideltuina ja fillarissa on nastat.
Hmm...et asu ainakaan länsi-tai itä-Suomessa.Pitkästä aikaa. On ollut kaiken näköistä, mutta ei hätää mitään. Tytär käyttää jo mun kenkiä ja mies on kasvattanut parran. Sukset odottaa voideltuina ja fillarissa on nastat.
ei sitä tiedä...sanoi että sukset odottaa... odottaa lunta ehkäpäHmm...et asu ainakaan länsi-tai itä-Suomessa.
Nii. Mäkin voitelen sukset jo syyskuussa ja laitan odottamaan.ei sitä tiedä...sanoi että sukset odottaa... odottaa lunta ehkäpä
Pitkästä aikaa. On ollut kaiken näköistä, mutta ei hätää mitään. Tytär käyttää jo mun kenkiä ja mies on kasvattanut parran. Sukset odottaa voideltuina ja fillarissa on nastat.
Jutuista päätellen asustelee Helsingin nurkilla kun kehuu fillaroivansa keskustaan töihin.Hmm...et asu ainakaan länsi-tai itä-Suomessa.
Sitä ei kysytty. Pidä mölyt mahassasiJutuista päätellen asustelee Helsingin nurkilla kun kehuu fillaroivansa keskustaan töihin.
En nyt sitä rakasta, siis partaa, mutta joillekin sopii niin kuin tälle.Tykkäätkö parrasta?
jepJutuista päätellen asustelee Helsingin nurkilla kun kehuu fillaroivansa keskustaan töihin.
Jos se on reissun päällä jossai Lapissa?Jutuista päätellen asustelee Helsingin nurkilla kun kehuu fillaroivansa keskustaan töihin.