Moi kaikki uudet ja vanhat!

On hienoa taas vajaan parin vuoden jälkeen Nyt palata tänne..uudella nikillä tosin..Nyt kaipaan niitä vanhoja tuttuja ja miksei uudetkin tervetulleita =) Ed.nikki Fulginity,Jacktimberjohn... :ashamed: Ja Aurinkoista päivää kaikille! B)
 
Täällä kirjoittelee uusvanha satunnainen palstailija! Olisi ihan hauska tietää, ketä täällä pörrää! Itse hoitelen kahta poikaa, puuhaa piisaa, joten harvoin tänne kirjoittelen, vaikka usein vilkaisenkin.
 
Minäkin "eksyin" tälle puolelle pitkästä aikaa. Silloin tällöin tuolla mitäs nyt sivuilla käyn kun ennätän. Päivät töissä ja illat kotiaskareissa, liikkuessa ja perheen kanssa yhdessä tehdessä, silleen menee aika ja kun kesä tulee niin pihatyöt kutsuu ja meikää ei nää sisällä kun sadesäällä. :D
 
Minä olen ollut nykyisin aika vähän plussalla, saati koneella...yritänkin aina kerralla könytä monta paikkaa kerrallaan netissä. Mulla ei niskat kestä kauaa istumista ja näpyttelyä (fibromyalgia), joten yritän nopiaan hoitaa asiat, tosin myönnän että jään joskus Kingin peleihin koukkuun :ashamed: Sen jälkeen onkin edessä hurjan kova venyttelytuokio :eek: mutta kun jotenkin pitää "rentoutua" vaikkei sitten kroppa rentoudukaan...mieli siis lepää kuitenkin =)
 

Yhteistyössä