N ninnu1972 Jäsen 28.07.2007 78 0 6 02.04.2008 #1 :wave: pitkästä aikaa täällä! ent Tabasco täällä kirjoittelee...
L La vida es un destino Aktiivinen jäsen 11.12.2007 8 190 1 36 02.04.2008 #2 :wave: hellou hellou. ihanaa keväistä päivää =)
HyacinthBucket Aktiivinen jäsen 13.11.2006 13 524 2 36 Turun lähistöllä ellaida.vuodatus.net 02.04.2008 #3 Moi moi! :wave: Oletko just nicciäsi vaihtanut? "Pehmeämpi" kuin tuo Tabasco