MODET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos sille linjalle lähdetään et provosoivat aloitukset poistetaan niin avatkaa silmät, niitähän vilisee silmissä!!!
pitääkin alkaa linkitteleen ja huutaan provoja heti. nyt ei tosin kerkee ku oon baariin menossa :xmas:

mä en saa sanoa ees kissaa niin tulee banni mutta nää muut saa kyllä v**tuilla miten haluaa |O

Oikein sulle

ehhehe,pidän kyllä huolen että ainakaan sinä et hittuile...

Alkuperäinen kirjoittaja osaa ne!:
Juu juu, mutta tytsillä onkin plutiketti hallussa.Se ei v.ttuile silmäätekeville eikä hauku modeja. Sillon saa olla kutakuinkin pitkin taikka poikin.

mutta eihän ketjun aloittajat tee suurin osa niin ja silti poistetaan koko ketju jos tulee jotain sinne..se vaan kun on oikeesti jotain mielenkiintosta aihetta menossa ni koko ketju pois..sit joudut katteleen jotain tytsin pehko edestä takaa sivusta ja mummoa väliin..
se tässä vaan korpee että miksi otetaan koko ketju pois..jos näin jatkuu niin pitäisi tulla tasa-arvo palstalle että sitten todella lähtee ne tytsinkin ketjut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos sille linjalle lähdetään et provosoivat aloitukset poistetaan niin avatkaa silmät, niitähän vilisee silmissä!!!
pitääkin alkaa linkitteleen ja huutaan provoja heti. nyt ei tosin kerkee ku oon baariin menossa :xmas:

mä en saa sanoa ees kissaa niin tulee banni mutta nää muut saa kyllä v**tuilla miten haluaa |O

Oikein sulle

ehhehe,pidän kyllä huolen että ainakaan sinä et hittuile...

juu yritä vaan

Alkuperäinen kirjoittaja M:
mä tykkän tytsistä:D

joo tytsi on ihan jees. eikä nyt varsinaisesti ole tarkoitus hänen kimppuun hyökätä. kyse on siitä että mun aloitus (kuten parin muunkin) poistettiin sen takia että jätkä meinasi sen olevan provoisoiva tappeluun ja sekin vaikutti että mulla komeilee pärstä profiilissa. nettiketistä kuulemma kyse mutta samaa aihetta on tällä palstalla käsitelty aiemminki! ja tosiaan mitä vitun väliä kirjottaako viinajuttujaan kuvan kans tai ilman?

Yhteistyössä