MODET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun poistatte noita aloituksia,voisitte ottaa välillä noita tytsin juttuja kanssa,menis kuulkaa vähän tasajakoon että yhdet poistetaan ja sitten yksi sama saa lässyttää noita idiootti aloituksiaan päivästä toiseen.siis välillä olisitte niin ystävällisiä että poistaisitte noita tytsin ärsy ketjuja.pliis,rukoilen vaikka polvillani täällä..niinkuin varmaan moni muukin..

Tytsi on kirjoitellut täysin Netiketin mukaisesti täällä, en minä sille mitään voi jos jotakuta ärsyttää hänen kirjoituksensa. =)
Yksi kiva ja näppärä keino purkaa ärsytystään on klikata tuota ruksia tuolla oikeassa yläkulmassa. Tai jättää klikkaamatta sitä ärsyttävän nimimerkin kirjoitusta. =)

huom!! vaan kuules jätkä,sä poistat välillä ihan tuost noin vaan alotuksia missä ei ole lukenut mitään järkyttävää,vain sen takia kun sun mielestä aihe aiheuttaa riitaa..hmm mitäs noi tytsin alotukset sitten tekee??
on se totta kyllä et miksi tarvii avata ketju ja kattoo sen pullapuskia mutta miksi sitten poistetaan muita ketjuja jos vedetään periaatteella että TUOLLA ON RUKSI!

voi helevetti teitä. Mun mielestä se yks nikki on maailman rasittavin, joten en avaa sen juttuja , mutta jos joku siitä tykkää, niin antaa nyt mennä vaan.
Älkää viitsikö.
ja kukaan muuko ei tee provoja aloituksia ?

jos sille linjalle lähdetään et provosoivat aloitukset poistetaan niin avatkaa silmät, niitähän vilisee silmissä!!!
pitääkin alkaa linkitteleen ja huutaan provoja heti. nyt ei tosin kerkee ku oon baariin menossa :xmas:

VOI IIKS APUA!!!!MULLA OLIS KANS PARI NIKKIÄ,JA MÄ EN TODELLAKAAN KESTÄ NÄHDÄ EDES NIIDEN OTSIKOITA YM-VOISKO MODET POISTAA NIITÄ AINA KUN MÄ SAAVUN PALSTALLE???VOIN LAITTAA AINA VAIKKA YV;NÄ TULONI NIIN TIEDÄTTE??

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jos sille linjalle lähdetään et provosoivat aloitukset poistetaan niin avatkaa silmät, niitähän vilisee silmissä!!!
pitääkin alkaa linkitteleen ja huutaan provoja heti. nyt ei tosin kerkee ku oon baariin menossa :xmas:

mä en saa sanoa ees kissaa niin tulee banni mutta nää muut saa kyllä v**tuilla miten haluaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

mä en saa sanoa ees kissaa niin tulee banni mutta nää muut saa kyllä v**tuilla miten haluaa |O

Oikein sulle

Eikö tule mieleenne, että tytsi on todella nuori, ja kuitenkin kirjoittaa rohkeasti näkemyksistään koskaan haukkumatta ketään tai suuttumatta kenellekään. Kuka teistä vanhemmista äiti-ihmisistä pystyy siihen? En juurikaan lue hänen avauksiaan johtuen siitä, että jo otsikosta huomaan aihealueen olevan kaukana omista kiinnostuksenkohteistani. Ei se kuitenkaan hänestä toista huonompaa tee. Erikoista käytöstä aikuisemmilta(?) vaatia vain oman ärsytyksen vuoksi toista bannattavaksi tai poistettavaksi. Ei hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Eikö tule mieleenne, että tytsi on todella nuori, ja kuitenkin kirjoittaa rohkeasti näkemyksistään koskaan haukkumatta ketään tai suuttumatta kenellekään. Kuka teistä vanhemmista äiti-ihmisistä pystyy siihen? En juurikaan lue hänen avauksiaan johtuen siitä, että jo otsikosta huomaan aihealueen olevan kaukana omista kiinnostuksenkohteistani. Ei se kuitenkaan hänestä toista huonompaa tee. Erikoista käytöstä aikuisemmilta(?) vaatia vain oman ärsytyksen vuoksi toista bannattavaksi tai poistettavaksi. Ei hyvä.

Näimpä näin =) Ja tämähän on kuitenkin aika iso hiekkalaatikko johon mahtuu kyllä monenmoista, kunhan tosiaan ymmärtää kirjoittaa sääntöjen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:

Näimpä näin =) Ja tämähän on kuitenkin aika iso hiekkalaatikko johon mahtuu kyllä monenmoista, kunhan tosiaan ymmärtää kirjoittaa sääntöjen mukaan.

Mitä ei tietyt "aikuiset" osaa ja muista

tässä olikin kyse siittä että miksi hänen ketjunsa saa olla missä kinastellaan ja muiden ei?????????????vaikkei alottajalla olisi ketjussa syntyvään riitaan osaa niin koko ketju lähtee pois,mutta tytsin jauhannat senkun pysyy!!

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
tässä olikin kyse siittä että miksi hänen ketjunsa saa olla missä kinastellaan ja muiden ei?????????????vaikkei alottajalla olisi ketjussa syntyvään riitaan osaa niin koko ketju lähtee pois,mutta tytsin jauhannat senkun pysyy!!

Miks toi saa-ja mää en???Byäää!

Yhteistyössä