modet ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saa näyttää. Todella inhottavan kuvan annat itsestäsi, jos näytät viestejä, jotka pn luottamuksella kirjoitettu. En tiennyt että olet noin inhottava tyyppi.

Ei saa näyttää. Todella inhottavan kuvan annat itsestäsi, jos näytät viestejä, jotka pn luottamuksella kirjoitettu. En tiennyt että olet noin inhottava tyyppi.

hiljaa siellä takavasemmalla kun et tiedä minkälaisesta viestistä on kyse. vielä vähemmän tiedät lähettäjästä.

vai onko sulla jotain pelättävää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410609:
missä niin sanotaan vai ihan hatustako heitit ?
Lukee ketjussa "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille":

Yksityisviestit ovat -nimensä mukaisesti yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito pääse niitä lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty.

En näyttäisi, mulle lähetetyt yyveet pysyy yyveenä.

Jos kyseessä häirikkö voit varmaan kertoa mitä teki näyttämättä itse viestiä.. vai onko tämän aloituksen tarkoitus vain testata mammojen uteliaisuutta :D

Lukee ketjussa "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille":

Yksityisviestit ovat -nimensä mukaisesti yksityisiä, moderaattorit eikä ylläpito pääse niitä lukemaan. Näiden viestien sisältöön eivät voi vaikuttaa muut, kuin viestin kirjoittaja. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty.

seliseli. ei mainita mitään poistuneista nikeistä.

En näyttäisi, mulle lähetetyt yyveet pysyy yyveenä.

Jos kyseessä häirikkö voit varmaan kertoa mitä teki näyttämättä itse viestiä.. vai onko tämän aloituksen tarkoitus vain testata mammojen uteliaisuutta :D

erittäin hyvin arvattu. aattelin katella että hyppiikö jotkut seinille. yks löyty mutta harmaana. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25410654:
seliseli. ei mainita mitään poistuneista nikeistä.
Ei mainitakaan, joten poistuneiden nikkien yksityisviestit eivät eroa millään tavalla muiden yksityisviesteistä. Yksityisviestien julkaiseminen on kielletty ilman mitään poikkeuksia.

[QUOTE="vieras";25410660]Miksi helvetissä edes kysyt kun vastaus (selkeä, perusteltu vastaus) ei kelpaa? Yksityisviestit on yksityisiä, piste.[/QUOTE]

älä nyt hermoile. en mä sun viestejäs ole näyttämässä. :D

Yhteistyössä