Eikös se ollut niin et yhdellä nikillä samassa ketjussa tai jotain
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1240208
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1240208
Palsta tökkii vähän väliä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kyllä valitan samaan pinoon toisesta aiheesta. EDELLEENKÄÄN ei pysty päivittää profiilia :headwall:
Mä oon varmaan perjantaista lähtien yrittäny päivitää sitä, et saisin teille lopultakin sen ultrakuvan näytille, niin saakeli kun ei se pelaa!! :kieh: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Palsta tökkii vähän väliä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mä kyllä valitan samaan pinoon toisesta aiheesta. EDELLEENKÄÄN ei pysty päivittää profiilia :headwall:
Se kuvittelee, että me ollaan kaikki yks ja sama henkilö. En tiedä missä sillä vippaa, kun se näkee meistä noin paljon vaivaa Sääli tuottaa sille pettymys :|Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?
No toi hemmetin ketju,mihin on tullut yhtäkkiä uusia nikkejä kuin sieniä sateellaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?
No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejäAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Se kuvittelee, että me ollaan kaikki yks ja sama henkilö. En tiedä missä sillä vippaa, kun se näkee meistä noin paljon vaivaa Sääli tuottaa sille pettymys :|Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mikä juttu ku en jaksanu alkaa paremmin tutkiin?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä
Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä
Joo, mä olen Norman, Bad Virgin, ruusa, fjonga ja tytsi-89. Mattitäti on sit kaikki loput palstalaiset. Paitsi Päätön ja Savanna, ne on ihan oikeita ihmisiä.
Ei tarvitse selittää :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä
Joo, mä olen Norman, Bad Virgin, ruusa, fjonga ja tytsi-89. Mattitäti on sit kaikki loput palstalaiset. Paitsi Päätön ja Savanna, ne on ihan oikeita ihmisiä.
Säkin olet Mattitäti :| :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
vedä kuule jojo kaulaan, mä olen ihan ainutlaatuinen itseni :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä
Älä mua syytä, toi BV täällä on se harhainen joka kuvittelee että 6 ihmistä on yksi ja sama.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vedä kuule jojo kaulaan, mä olen ihan ainutlaatuinen itseni :kieh:
Hauskaa että olet pari päivää sitten rekisteröitynyt kun olet baarissa kuullut että täällä on tissejä ja jo tiedät kaikki palstalaisetAlkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No teitä on sitten kaksi,jotka vaihtelee nikkejä
No totta kai. Kävin koko perkeleen 16 600 sivua läpi tätä palstaa, enkä jumalauta löytänyt tissin tissiä. Paitsi yhden kursitut ja sensuroidutAlkuperäinen kirjoittaja iloton:Hauskaa että olet pari päivää sitten rekisteröitynyt kun olet baarissa kuullut että täällä on tissejä ja jo tiedät kaikki palstalaiset
etkö sinä osaa lopettaa ajoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Norman Remayers:Älä mua syytä, toi BV täällä on se harhainen joka kuvittelee että 6 ihmistä on yksi ja sama.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vedä kuule jojo kaulaan, mä olen ihan ainutlaatuinen itseni :kieh:
ketä kiinnostaa? (paitsi sua)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älä hitossa Norman väitä olevasi minä. (paitsi jos sulla on juustochilipähkinöitä )
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:ketä kiinnostaa? (paitsi sua)Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Älä hitossa Norman väitä olevasi minä. (paitsi jos sulla on juustochilipähkinöitä )