Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Hauska ketju mistä en kyllä tajunnut sanaakaan! Vähän Ulla ja Seppo Taalasmaa osastoa!
Jollain on todellakin vain ja ainoastaan OMAA kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Jaksoin lukea muutaman sivun ja sit lopahti into. Eihä tuollaista jaksa lukee ku ei oo päätä eikä häntää..
No tuskin tuo on ainoa täällä ollut ketju, jossa on jotain inside läppää. Tuleepa yhtäkkiä mieleen se Badin pitkä vinkumisketju, jossa sitä sillä kertaa vitutti Savannan saama huomio. Mä ainakin jätän lukematta jos vituttaa, mutta täällä ilmeisesti on niin tyhmiä tai masokistisia naisia, että ei osata olla lukematta vaikka jokin ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jollain on todellakin vain ja ainoastaan OMAA kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Jaksoin lukea muutaman sivun ja sit lopahti into. Eihä tuollaista jaksa lukee ku ei oo päätä eikä häntää..
En mä sitä meinannutkaan,mut jos aletaan pilkkua viillaamaan palstan säännöissä,niin eikö kaikille pitäisi olla samat säännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mutta semmoisia ketjujahan täällä on vaikka kuinka paljon missä on vain omaa kivaa... En mä ainakaan jaksa ärsyyntyä tuommoisesta. Antaa tyyppien lässyttää. Eiks Tytsillä ja Savannallakin oo aina vähän omaa kivaa... en mä koskaan tajua niidenkään juttuja.
Missä mä savannasta olen vinkunut?Alkuperäinen kirjoittaja Minna:No tuskin tuo on ainoa täällä ollut ketju, jossa on jotain inside läppää. Tuleepa yhtäkkiä mieleen se Badin pitkä vinkumisketju, jossa sitä sillä kertaa vitutti Savannan saama huomio. Mä ainakin jätän lukematta jos vituttaa, mutta täällä ilmeisesti on niin tyhmiä tai masokistisia naisia, että ei osata olla lukematta vaikka jokin ärsyttääAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jollain on todellakin vain ja ainoastaan OMAA kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Jaksoin lukea muutaman sivun ja sit lopahti into. Eihä tuollaista jaksa lukee ku ei oo päätä eikä häntää..
Ai plussalla vai? Joo, niin varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä sitä meinannutkaan,mut jos aletaan pilkkua viillaamaan palstan säännöissä,niin eikö kaikille pitäisi olla samat säännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mutta semmoisia ketjujahan täällä on vaikka kuinka paljon missä on vain omaa kivaa... En mä ainakaan jaksa ärsyyntyä tuommoisesta. Antaa tyyppien lässyttää. Eiks Tytsillä ja Savannallakin oo aina vähän omaa kivaa... en mä koskaan tajua niidenkään juttuja.
Ainiin,täällähän pärjää tälläAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Ai plussalla vai? Joo, niin varmaan!Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä sitä meinannutkaan,mut jos aletaan pilkkua viillaamaan palstan säännöissä,niin eikö kaikille pitäisi olla samat säännöt?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mutta semmoisia ketjujahan täällä on vaikka kuinka paljon missä on vain omaa kivaa... En mä ainakaan jaksa ärsyyntyä tuommoisesta. Antaa tyyppien lässyttää. Eiks Tytsillä ja Savannallakin oo aina vähän omaa kivaa... en mä koskaan tajua niidenkään juttuja.
Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kerrotko Bad Virgin että miten toi ketju sun mielestä rikkoo sääntöjä? =)
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kerrotko Bad Virgin että miten toi ketju sun mielestä rikkoo sääntöjä? =)
En mä mikään pikakirjoituskone ole :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Minna::attn:Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Kerrotko Bad Virgin että miten toi ketju sun mielestä rikkoo sääntöjä? =)
Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Minä sanoinkin,että modet tarkistakoon,onko asia näin. =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Mä taasen luulen että siellä palstailee yksi ihminen useammallakin kuin kahdella nikillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Modet tarkistakoon, mutta sä ja Black Diamond olette heittäneet aika asiattomia kommentteja, ottaen huomioon ettei teillä ole edes mitään todisteita. Mä luulen, että ei ole ihan palstan sääntöjen mukaista tuollainen ajojahti ja mustamaalaaminen =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Minä sanoinkin,että modet tarkistakoon,onko asia näin. =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Mä en ole sinne mitään asiatonta kirjoitellut,anteeksi vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Modet tarkistakoon, mutta sä ja Black Diamond olette heittäneet aika asiattomia kommentteja, ottaen huomioon ettei teillä ole edes mitään todisteita. Mä luulen, että ei ole ihan palstan sääntöjen mukaista tuollainen ajojahti ja mustamaalaaminen =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Minä sanoinkin,että modet tarkistakoon,onko asia näin. =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Juu juu,otahan iisisti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mä en taas jaksa vaivata päätäni, että kuinka monella nikillä kukin kirjoittaa... Ihan saatanan sama mulle... Mitä hiton väliä sillä on, että onko nikkejä kaks vai kuus, kun täällä kuitenkin saa nikkejäänkin vaihtaa, vaikka joka päivä.
No on tuollainen asiatonta, sä pidät täällä kampajaa että joku kirjoittaa monella nikillä ja tarvii bannin, vaikkei sulla ole todisteita. Sä olisit voinut ottaa suoraan modeihin yhteyttä, etkä julistaa täällä palstalla hirveän haloon kanssa =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en ole sinne mitään asiatonta kirjoitellut,anteeksi vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Modet tarkistakoon, mutta sä ja Black Diamond olette heittäneet aika asiattomia kommentteja, ottaen huomioon ettei teillä ole edes mitään todisteita. Mä luulen, että ei ole ihan palstan sääntöjen mukaista tuollainen ajojahti ja mustamaalaaminen =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Minä sanoinkin,että modet tarkistakoon,onko asia näin. =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Mä en ole kenellekkään bannia ollut vaatimassa ja näin saan nopeiten yhteyden modeen =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :No on tuollainen asiatonta, sä pidät täällä kampajaa että joku kirjoittaa monella nikillä ja tarvii bannin, vaikkei sulla ole todisteita. Sä olisit voinut ottaa suoraan modeihin yhteyttä, etkä julistaa täällä palstalla hirveän haloon kanssa =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mä en ole sinne mitään asiatonta kirjoitellut,anteeksi vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Modet tarkistakoon, mutta sä ja Black Diamond olette heittäneet aika asiattomia kommentteja, ottaen huomioon ettei teillä ole edes mitään todisteita. Mä luulen, että ei ole ihan palstan sääntöjen mukaista tuollainen ajojahti ja mustamaalaaminen =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Minä sanoinkin,että modet tarkistakoon,onko asia näin. =)Alkuperäinen kirjoittaja =) :Se että sä kuvittelet, että siellä joku palstailee kahdella nikillä, ei tarkoita sitä että siellä oikeasti joku palstailee kahdella nikillä =) Toivottavasti osaat myös myöntää olevasi väärässä, jos todetaan että ketjussa ei ole ketään palstailemassa kahdella tai useammalla nikillä =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Siellä eräät palstailee kahdella eri nikillä,modet voi tarkistaa sen onko asia näin =)
Juu, ei toi ketju mun hermoja kiristä...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Juu juu,otahan iisisti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mä en taas jaksa vaivata päätäni, että kuinka monella nikillä kukin kirjoittaa... Ihan saatanan sama mulle... Mitä hiton väliä sillä on, että onko nikkejä kaks vai kuus, kun täällä kuitenkin saa nikkejäänkin vaihtaa, vaikka joka päivä.
No ei varmaan kovin monen muunkaan, se on helppo sulkee oitis se ärsyttävä ketju tai vaikka jättää avaamatta jos jotain etukäteen aavistelee.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Juu, ei toi ketju mun hermoja kiristä...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Juu juu,otahan iisisti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Mä en taas jaksa vaivata päätäni, että kuinka monella nikillä kukin kirjoittaa... Ihan saatanan sama mulle... Mitä hiton väliä sillä on, että onko nikkejä kaks vai kuus, kun täällä kuitenkin saa nikkejäänkin vaihtaa, vaikka joka päivä.