Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Auttaako se?Jospa vaan mietit ensin mitä kirjoitat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minkä takia sun pitäs vaihtaa nikki? Et sie oo sanonu tai tehny täällä ainakaan mun silmissä mitään väärää.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Auttaako se?Jospa vaan mietit ensin mitä kirjoitat.![]()
No tästä lähin mietin mutta eiköhän ole kaikkien tiedossa että aiemmin en miettinyt,joten nikkiä vaihtamalla ei tarvis joka väliin tulla huomautuksia eräästät tietystä asiasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja ..:IP:n näkevät kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Minkä takia sun pitäs vaihtaa nikki? Et sie oo sanonu tai tehny täällä ainakaan mun silmissä mitään väärää.
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja ..:IP:n näkevät kuitenkin..
Ei pointti olekaan se ettei modet saisi tietää minun uutta nikkiä vaan se että siitä tietystä asiasta ei joka välissä huomauteltais eli en enää siitä puhuisi ollenkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Miten tyhmyydestä pääsee eroon nikkiä vaihtamalla ?
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja ..:IP:n näkevät kuitenkin..
Ei pointti olekaan se ettei modet saisi tietää minun uutta nikkiä vaan se että siitä tietysti asiasta ei joka välissä huomauteltais eli en enää siitä puhuisi ollenkaan =)