Modet on mulle vihaisia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Auttaako se?Jospa vaan mietit ensin mitä kirjoitat. :whistle:

No tästä lähin mietin mutta eiköhän ole kaikkien tiedossa että aiemmin en miettinyt,joten nikkiä vaihtamalla ei tarvis joka väliin tulla huomautuksia eräästät tietystä asiasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
En kannata.

Miksi et? :o

Minkä takia sun pitäs vaihtaa nikki? Et sie oo sanonu tai tehny täällä ainakaan mun silmissä mitään väärää.

Voiiiiiiiiii Rokkimakkara... :heart: Tuo oli kauneinta mitä mulle on kukaan sanonut tällä palstalla :heart: :hug: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Auttaako se?Jospa vaan mietit ensin mitä kirjoitat. :whistle:

No tästä lähin mietin mutta eiköhän ole kaikkien tiedossa että aiemmin en miettinyt,joten nikkiä vaihtamalla ei tarvis joka väliin tulla huomautuksia eräästät tietystä asiasta =)

Musta tuntuu että sä oikein kerjäät tulla huomatuks nimenomaan sillä yhdellä asialla. Onhan seki tietty syy päteä joillaki..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
IP:n näkevät kuitenkin..

Ei pointti olekaan se ettei modet saisi tietää minun uutta nikkiä vaan se että siitä tietystä asiasta ei joka välissä huomauteltais eli en enää siitä puhuisi ollenkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
IP:n näkevät kuitenkin..

Ei pointti olekaan se ettei modet saisi tietää minun uutta nikkiä vaan se että siitä tietystä asiasta ei joka välissä huomauteltais eli en enää siitä puhuisi ollenkaan =)

Mutta eiks se vähä oo niin että kuka leikkiin ryhtyy jne?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä