Modet hei!!

Laitoin samasta asiasta modeille yksäriä. Mutta parempi kai, että apu menisi paikalle Hannelen tietämättä, ettei karkaa paikalta, joten viestit modeille yksärinä! Tai voisihan varmaan suoraan soittaa poliisillekin.

Mutta tätä ketjua ei kannattane jatkaa. Suoraan modeille....
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Älkää nyt hyvät ihmiset modeille antako tuollaista vastuuta että joutuisivat selvittämään toisen ihmisen mahdollista itsemurhaa. Ajatelkaa nyt itsekin vähän!
En tarkoittanut että modet lähtee nyt sieltä selvittelemään, soitto poliisille riittää kun heillä ip osoite kuitenkin on.
 
Kiirettä pitäis modeilla jos pitäs alkaa kaikkia auttaa jotka itsemurhaa on MUKA tekemässä tai on lastaan hakannut yms. Ei ne modet mitään jumalia ole.
Sitä paitsi mä en usko että tuo Hannele oikeasti on itseään tappamassa, hyvin masentunut on ja huomionkipeä, mutta jos se olis hengen viemässä itseltään niin se ei siitä täällä huutelis vaan tekis sen jo.
Oon KKK:n kanssa siltä osin samaa mieltä että näitä itsemurhauhkailijoita riittää, saavat sillä vain huomiota ja siinä ei pään silittelyt auta.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kiirettä pitäis modeilla jos pitäs alkaa kaikkia auttaa jotka itsemurhaa on MUKA tekemässä tai on lastaan hakannut yms. Ei ne modet mitään jumalia ole.
Sitä paitsi mä en usko että tuo Hannele oikeasti on itseään tappamassa, hyvin masentunut on ja huomionkipeä, mutta jos se olis hengen viemässä itseltään niin se ei siitä täällä huutelis vaan tekis sen jo.
Oon KKK:n kanssa siltä osin samaa mieltä että näitä itsemurhauhkailijoita riittää, saavat sillä vain huomiota ja siinä ei pään silittelyt auta.
Puhut totta sillä itsemurhalla uhkailija erittäin harvoin päätyy toteuttamaan uhkauksensa. Itseltään hengen riistävät eivät asiasta ennakkoon ilmoittele.

Minusta ketju pitäisi poistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kiirettä pitäis modeilla jos pitäs alkaa kaikkia auttaa jotka itsemurhaa on MUKA tekemässä tai on lastaan hakannut yms. Ei ne modet mitään jumalia ole.
Sitä paitsi mä en usko että tuo Hannele oikeasti on itseään tappamassa, hyvin masentunut on ja huomionkipeä, mutta jos se olis hengen viemässä itseltään niin se ei siitä täällä huutelis vaan tekis sen jo.
Oon KKK:n kanssa siltä osin samaa mieltä että näitä itsemurhauhkailijoita riittää, saavat sillä vain huomiota ja siinä ei pään silittelyt auta.
Puhut totta sillä itsemurhalla uhkailija erittäin harvoin päätyy toteuttamaan uhkauksensa. Itseltään hengen riistävät eivät asiasta ennakkoon ilmoittele.

Minusta ketju pitäisi poistaa.
Niin minustakin. Ja tiedän kyllä tyyppejä jotka pompottaa läheisiään sillä tavalla että aina muka yrittää mutta vituiksi menee... Tosi tervettä.

Ja musta on käsittämätöntä miten sata naista sitten tarttuu tuohon täkyyn ja saavat vähän actionia elämään kun leikkivät arkipäivän sankaria ja pelastajaa jollain keskustelupalstalla leikkimällä keittiöpsykologia.
 
jepp
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Älkää nyt hyvät ihmiset modeille antako tuollaista vastuuta että joutuisivat selvittämään toisen ihmisen mahdollista itsemurhaa. Ajatelkaa nyt itsekin vähän!
En tarkoittanut että modet lähtee nyt sieltä selvittelemään, soitto poliisille riittää kun heillä ip osoite kuitenkin on.
lue nyt herranjumala edes sitä ketjua äläkä paasaa, siellä on poliisi jo tietoinen asiasta.
 

Yhteistyössä