modet arviointiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itseäni jaksaa aina huvittaa miten paljon täällä on *rajojaan hakevia "aikuisia" palstalaisia*

Kirjoitellaan mitä sattuu ja sitten saadaan valtava hepuli, kun joku uskaltaa arvon emännän juttuja poistaa tai jopa sulkea jäähylle... Hui kauhistus :D

Niin kuin uhmaikäiset hiekkalaatikolla, joita äitien (mode) pitää välillä komentaa...
Just näin. Rajojaan hakevia aikuisia. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
yhdestä modesta tulee aikalailla valitusta ja urputtamista mulle yv:nä tai itse asiassa kahdesta nicistä joka on yksi ja sama....mode....katotaan kauanko mä saan pitää tän ketjun tai paljonko tän myötä napsahtaa.... :whistle:

Siis joku mode palstailee kahdella nikillä? Uskallatko paljastaa kenestä kyse...?

kyl mä luule net sen on jo moni huomannut...on siitä aikaisemminkin ollut puhetta....se kirjoittelee samaan ketjuun ite kahdella eri nicillä, joskus poistaa kun vahingossa kirjoittanut.....mulle on tosi moni tätä kirjoittanut et ärsyttää sen toiminta ja musta on väärin et mode saa toimia noin, ei ole reilua

1. Paras mode vuonna 2008 (miksi)
kookosta, tietääkseni. Ei pidä mölyä moderaattorinvirastaan, ei poistele mielivaltaisesti mitä sattuu.
2. Kehitystä vailla oleva mode vuonna 2008 (miksi)
A Shadieejah/Jätkä, turhan innokkaita, ottavat moderoinnin kovin henkilökohtaisesti, stoppaavat turhaan monet hedelmällisetkin väittelyt palstalla.
3. käyttökieltoon oleva mode 2008 (miksi)
Sama vastaus kuin ylempänä

Itseäni jaksaa aina huvittaa miten paljon täällä on *rajojaan hakevia "aikuisia" palstalaisia*

Kirjoitellaan mitä sattuu ja sitten saadaan valtava hepuli, kun joku uskaltaa arvon emännän juttuja poistaa tai jopa sulkea jäähylle... Hui kauhistus :D

Niin kuin uhmaikäiset hiekkalaatikolla, joita äitien (mode) pitää välillä komentaa...

mut nää rajojaan jo löytäneet äiditkin napisee jos päiväkodinhenkilökunta on toiminut mielivaltaisesti ja laittanut lapsen villasukat väärinpäin tai naapuri pöydän lapset saaneet yhden makkarasiivun enemmän leivänpäälle kuin oma armas, tästä menee vähintään päivähoidon johtajalle valitus.
sama asia täällä, modeilta vaaditaan tasapuolisuutta ja reiluutta ja heidän pitää toimia itse esimerkkinä ja vähintään mitä voivat tehdä on tiedottaa yv:nä bannin syy. Miten se lapsi muuten oppii jos ei tiedä mistä rangaistus tuli?

Alkuperäinen kirjoittaja Peiliin voi katsoa...:

upeeta,tämän arvion teette pelkästään palstailun perusteella..te tunnette henkilöt tosi hyvin. :)

vatipiä, olet saanut yyveetä aiheesta bannisi. Käväise lukemassa ihan ajatuksen kanssa ennenkuin huutelet lisää.

Ja muille: malttia nyt! Me moderaattorit moderoimme meille annettujen ohjeiden mukaisesti jotka ovat teille kaikille palstalaisille näkyvillä tuossa etusivun nostossa.

Noita ketjuja kun poistetaan niin ihan asiallisiaki ketjuja lähtee jollaki aivan ihme syyllä et menee väittelyksi jaa menee vai?? Saahan sitä väitellä kunhan ei hauku. Ja jos tosiasioista puhuu niin ihme homma kun joku saa tänne kirjoittaa ihan mitä vaan, mut sitä ei sitte toinen voi eikä saa muistaa sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

upeeta,tämän arvion teette pelkästään palstailun perusteella..te tunnette henkilöt tosi hyvin. :)
Henkilöiden palstakäyttäytymisen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

Totean vain miltä tilanne näyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moderaattorit:
vatipiä, olet saanut yyveetä aiheesta bannisi. Käväise lukemassa ihan ajatuksen kanssa ennenkuin huutelet lisää.

Ja muille: malttia nyt! Me moderaattorit moderoimme meille annettujen ohjeiden mukaisesti jotka ovat teille kaikille palstalaisille näkyvillä tuossa etusivun nostossa.

Eipä pidä paikkansa tuo että moderoitte sääntöjen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Saahan modeillakin olla monta nikkiä. Kivahan se on välillä astua pois mode-roolista, arvelen.

mut kun molemmat nicit ovat modeja ja mikä muilta kielletty, samaan ketjuun ei saa kirjoittaa usealla eri nicillä.....miksi mode saisi?

No ei eri nikeillä samassa ketjussa, mutta saa samalla tyypillä useampi nikki olla. Sitä kommentoin.

ajatuksella luettu neljään kertaan ja toivon lisäkysymyksiin vastauksia...ei tullut vadin sisään yhtään sen enemäpää valoa tän asian tiimoilta ;)

ihan uteliaisuudesta ja ystävyydellä, kertoisitko esimerkin? kyllä meistä jokainen moderaattori moderoi yleisten sääntöjen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
3 Jätkä.. Täysin mielivaltaista toimintaa, ei selkeää linjaa moderoinnissaan. Muut ok.

näin. Eikä myöskään ruvennut itse mulle kertomaan miksi banni tuli vain totesi ylläpidon ottavan yhteyttä kun itse yv:nä kyselin syytä!

pinki on ainoastaa ok.

3 Jätkä.. Täysin mielivaltaista toimintaa, ei selkeää linjaa moderoinnissaan. Muut ok.

näin. Eikä myöskään ruvennut itse mulle kertomaan miksi banni tuli vain totesi ylläpidon ottavan yhteyttä kun itse yv:nä kyselin syytä!

pinki on ainoastaa ok.

sori korjaan kookos ja sipuli on kans ok.

Moderaattorit nikki ei toimi!

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ihan uteliaisuudesta ja ystävyydellä, kertoisitko esimerkin? kyllä meistä jokainen moderaattori moderoi yleisten sääntöjen mukaan.

Teillä ei ole yhtenevää linjaa, Savannan bannaus, kun hän itseään puolustaa, on jotain, joka ylittää minun käsityskykyni täysin.

myös isken lusikkani tähän soppaan: syksyllä oli joku kumman Savannan bannausinto modeilla. Kun Savanna johonkin ketjuun kirjoitteli vastauksia niin hänet bannattiin! Siis täh? Lisäksi tökkäsi tässä joulun tienoilla kun Jätkä kyseli ruusalta, haluaako tämä, että häntä koskeva ketju poistetaan! Ei tunnu aina oikein tasapuoliselta tämä kirjoittelijoiden kohtelu...

Minusta saisi olla vielä tarkempi linja. "Mielenvikaiset" ketjut roikkuvat täällä ties kuinka kauan ja Savannan ketjut lukitaan aika herkästi... Mutta uskon, että parhaanne teette jokainen ja ei helppo työ ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

joku saa kirjoittaa hyvinkin provosoivaa tekstiä tai suoranaisesti haukkua toista eikä siihen puututa. Joitaki kirjoittajia saa arvostella rankasti ja haukkuakin eikä siihen modet puutu. Toisista ei saa puoltasanaa kirjottaa ni johan alkaa siivous käydä - ketju poistuu tai bannia tulee. Ja tätä harjoittaa erityisesti eräs ketjussa jo mainittu vaihtoa tarvitseva mode.
Mainitsenpa juuri minäkin esim. Savanna joka saa erityisen herkällä kädelllä bannia, joskus jopa syystä. Fjongaa saa haukkua sivu tolkulla eikä siinä siivota sen kummemmin. Sitten on suosikki palstalaiset ja tietty mode itse jonka kirjoituksiin ei juuri eriävää mielipidettä sanoa kun luuta käy.
Ei ole tasapuolista toimintaa.

Yhteistyössä