Mode tarkkana likkana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä joskus modella on mennyt överiksi: esim. itse erehdyin kirjoittamaan "voi v..ttu" siinä vaginan höyrytyskeskustelussa, ja loput tekstistäni oli mielestäni ihan asiaa - sanoin vain (jo ennen sitä, kun oli uutinen, että joku nainen oli saanut häytyksessä vakavia vammoja) joteskin näin, että kyllä taas tyhmiiä rikkaita kusetetaan, tai vielä pahempaa: epätoivoisia pikavippailijoita... niin just tuli modelta "delete". Mitä pahaa totuuksissa on? ja toisekseen avaus "mitä v.." oli minusta ihan hauska kevennys vakava kommentti heti alkuun vakavampaa sanomaa.
 

Yhteistyössä