MN juttu, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mouru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama täällä, pakko elää. mutta se on meille kummallekin ok ja mies on tyytyväinen että voi elättää perheensä :) sittenkun mahdollista, menen itse töihin ja tienaan myös, tällä hetkellä lastenhoito on mun työ ja siitä ei valitettavasti paljoa makseta.

Olen mäkin aikoinaan elättänyt täysin miestäni. Hän opiskeli ja pelasi lähes täysipäiväisesti (ei kuitenkaan saanut palkaa siitä), mä kävin töissä.
Väliaikaista kaikki on vain.

Kyllä mä voisin kans. Väliaikaisesti, just ehkä lasten ollessa pieniä. Mutta pidemmän päälle alkais varmaan tuntua siltä että haluan kantaa korteni kekoon muutenkin kun lattiaa pesemällä ja lasten kanssa olemalla. Vaikka toki lasten hoitaminen on ihan korvaamattoman arvokasta työtä sekin, ei sillä. Jokainen tavallaan..

Olen mäkin aikoinaan elättänyt täysin miestäni. Hän opiskeli ja pelasi lähes täysipäiväisesti (ei kuitenkaan saanut palkaa siitä), mä kävin töissä.
Väliaikaista kaikki on vain.

kyl sen näin ymmärtää kun suhteessa ollaan että autetaan,tuetaan toista huonoinakin aikoina.

Läpi elämän jos toista elätät se voi olla jo taakka sille toisellekin,mutta ihmisiä on monenlaisia ja eri ajattelulla=)

Yhteistyössä