Mmh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se koko ja kestävyys, vaan se taito... Emmä mitään sellasta miestä halua millä on iso kyrpä joka ei laukea, eikä se osaa sillä tehdä mitään... Niin. Mitäs kivaa siinä vois olla susi? Söisin sut vielä suihini kun suuttuisin jos olisit tiellä.

Aliarvioinpas minkä kerkeän. Tai ei se oikeastaan ole aliarvioimista... Kun sellanenhan sä olet. Mut nyt et ala väittelemään tai katoan pois. Vaikka eipä sillä niin väliä kaiketi kun Lupus tuli paikalle.

Kis kis kis... =) Kissa on energinen lumisateesta huolimatta, Lupus ravistaa lumet hiuksistaan... Hmmm,nukuin rauhallisesti,heräsin aamulla ku joku nuuhki mun niskaa... ;) mites Suden yö sujui?

Susi on tervetullut yökylään Lupuksen luolaan tänään...;) Tuo Kissan vauhti saa mut hymyilemään... Mun päivä ollu rankka,joten toivottua vastapainoa sille... Lupus menee sohvalle istumaan ja koirat istahtavat kummallekin puolelle....alkaa olla lauma koossa.

Juu mulla on sellainen valkea, tosin kuuro, mutta sitäkin ihanampi kissa. Ja olen ihan normaalin kokoinen kissa.. Enkä hiihdä. No joo... Ei sitä kaikille nyt kaikkea paljasta.