Mix ihmeessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12345
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

12345

Vieras
kun huutiksen säännöissä lukee ettei saa yht aikaa myydä muualla kun huutiksessa ni silti niit kamoi myydää tuol kirpalla....täytys kai ilmottaa huutiksen ylläpidolle..

En ilmoittaisi. Siinähän myyjä kärsii, jos menee molemmissa paikoissa kaupaksi ja ostaja laittaa negan olemattomasta tuotteesta.

Aina ei voi edes tietää montako kappaletta samaa tuotetta on myyjällä.

Olen myynyt samaan aikaan muualla ilmoittaen, että voin sulkea kohteen huutiksesta ja myydä suoraan. Lähtökohtana tietysti, että huutikseen ei ole tullut huutoja kyseisestä tuotteesta. Kyllähän niin saa myydä. Mutta jos huuto tulee, niin se on myytävä huutonetin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Olen myynyt samaan aikaan muualla ilmoittaen, että voin sulkea kohteen huutiksesta ja myydä suoraan. Lähtökohtana tietysti, että huutikseen ei ole tullut huutoja kyseisestä tuotteesta. Kyllähän niin saa myydä. Mutta jos huuto tulee, niin se on myytävä huutonetin kautta.

ei saa myydä,huutiksen säännöis lukee niin.

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

ei saa myydä,huutiksen säännöis lukee niin.

Sen kohteen saa sulkea kyllä jos haluaa eli toisin sanoen myydä halutessaan muuta kautta kuin huutonetistä jos ostaja löytyykin toisaalta.

Ilmoittaessaan kohteen Huuto.netiin, käyttäjä sitoutuu myymään tuotteen siitä eniten tarjonneelle henkilölle, mikäli käyttäjän kohteelleen mahdollisesti asettama hintavaraus on ylittynyt, tai mikäli hintavarausta ei ole asetettu ollenkaan. Tämä sitoutuminen merkitsee sitä, ettei huutokaupattavaa tuotetta voi myydä samanaikaisesti toista kautta. Kun käyttäjä siis ilmoittaa tuotteen huutokaupattavaksi, hän sitoutuu siihen, että huutokauppa-ajan päättyessä hänellä on tuotteensa vielä hallussaan, ja että hän myy sen siitä eniten tarjonneelle henkilölle.

Yhteistyössä