Miun pitää saada lappu jossa lukee harjoittelija :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miun asiakaspalvelu on ihan hulvatonta :D Menen asiakkaan luo kysymään voinko auttaa ja sieltä alkaa tulla tekstiä hautavihoista tai vastaavista. Heeetkinen, odotatko hetken että vapautuu joku joka osaa auttaa, minä en osaa :whistle: Eli menen kysymään voinko auttaa enkä yleensä voi :laugh: Sainpahan kuitenkin positiivista palautetta siitä että olen ensimmäinen harjoittelija joka lähestyy asiakkaita. Vaikken mistään mitään tiedä :xmas:

Eiks teillä oo lappua? Mulla on aina ollut.

Ensi viikolla alkaa harjoittelu, ja mulla on hieno nimikyltti missä lukee "Röntgenhoitajaopiskelija Åbo" :)

Hienoa, että oot oma-aloitteinen ja lähestyt asiakkaita :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ensi viikolla alkaa harjoittelu, ja mulla on hieno nimikyltti missä lukee "Röntgenhoitajaopiskelija Åbo" :)

Ei ole ja se olisi aika kätevä. Miulta ei kysyttäis niin vaikeita :D Tunnen itteni hieman typeräksi kun menen asiakkaan luo enkä osaa mitään, ihan sama kun en menisi ollenkaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Ei ole ja se olisi aika kätevä. Miulta ei kysyttäis niin vaikeita :D Tunnen itteni hieman typeräksi kun menen asiakkaan luo enkä osaa mitään, ihan sama kun en menisi ollenkaan :snotty:

Tyhmempää se olisi, että vaan seisoisit sivussa, ja antaisit asiakkaan odottaa yksikseen...esittäisit ettet huomaa, yms. Mun mielestä on parempaa asiakaspalvelua mennä asiakkaan luo, vaikkei sitten osaisikaan auttaa. Osaathan sä sentään pyytää jonkun toisen auttamaan :D

Tyhmempää se olisi, että vaan seisoisit sivussa, ja antaisit asiakkaan odottaa yksikseen...esittäisit ettet huomaa, yms. Mun mielestä on parempaa asiakaspalvelua mennä asiakkaan luo, vaikkei sitten osaisikaan auttaa. Osaathan sä sentään pyytää jonkun toisen auttamaan :D

No sitä miäkin, tulee vaan hölmö olo siinä tilanteessa. Mutta hölmömpi olo tulisi jos luikkisin karkuun ja jättäisin asiakkaan yksin seisomaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

No sitä miäkin, tulee vaan hölmö olo siinä tilanteessa. Mutta hölmömpi olo tulisi jos luikkisin karkuun ja jättäisin asiakkaan yksin seisomaan :D

Tuollaisia harjoittelijoitakin oikeesti on :laugh:
Lasten pk:ssa oli joskus pari lähihoitajaopiskelijaa jotka luimisteli nurkassa tai luikkivat pakoon kun toin muksuja hoitoon. Juoksin ne sitten tietty kiinni, jumitin seinää vasten ja esittelin reippaasti itseni: "Hei, olen Åbo, Mellin/Niksun äiti" ja kerroin mahdolliset kuulumiset :xmas: . Ilkeää, mutta eihän ne hitto vie voi tulevassa ammatissaan juosta potilaita/asiakkaita pakoon :kieh:

Ei minullakaan ole. Millaiseen työyksikköön menet harjoittelemaan? Ts. mitä tekemään :D