Miulla on niin surkea olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Miä oon ihan zombi. Hirvee flunssa, koko päivän oon kulkenu suu auki kun nokka on niin tukossa ettei voi hengittää nenän kautta. Paketillinen nenäliinoja meni koulussa. Pää räjähtää kohta ja joka paikkaan sattuu :| Miä oon ollu koulussa koko päivän ja just laitoin ruuat ja vielä pitäs poika jaksaa viedä iltapesuille lastenohjelmien jälkeen. Lämpöäkin on vähän |O Huomenna pitäis kouluun jaksaa mutta huonosti voi käydä :/

Kiitos kun sain valittaa =)

Laita kasvis- tai lihaliemeen kiehumaan runsaasti silputtua sipulia ja murskattua valkosipulia. Tuoretta chiliä tai cayennepippuria maun mukaan. Keitä 10 min, siivilöi jos et tykkää "klönteistä" ja lämmitä sitä mukissa pitkin iltaa mikrossa. Hörpit sitä sitten illan mittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Laita kasvis- tai lihaliemeen kiehumaan runsaasti silputtua sipulia ja murskattua valkosipulia. Tuoretta chiliä tai cayennepippuria maun mukaan. Keitä 10 min, siivilöi jos et tykkää "klönteistä" ja lämmitä sitä mukissa pitkin iltaa mikrossa. Hörpit sitä sitten illan mittaan.

Meinaatko että tuo auttaa? Kamalalta kuulostaa :D Mut en miä mitään maista kuitenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Meinaatko että tuo auttaa? Kamalalta kuulostaa :D Mut en miä mitään maista kuitenkaan...
Auttaa se =) Likkakin ekaa kertaa omilleen muuttonsa jälkeen flunssaan sairastuttuaan soitti mulle ja kysyi, mitä mä siihen flunssaliemeen laitan.

Yhteistyössä