Miul on kamala vauvakuume ja vanhempi lapsista on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse sain 29v. yksin tuon kuopukseni. Esikko oli 7½v. silloin. Nyt pojat on jo 9 ja 16 ja olen ikionnellinen tuosta äidin mussukasta. <3

Kummallakin omat kaverit, mutta yhdessäkin lähinnä tietokoneella touhuavat ja tappelevat ja ovat toisilleen niin tärkeitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Eikös se olis tavallaan vaan helpompaa kun on ikäeroo paljon? Tai siis minun mielestä ikäeroo joko tosi vähän tai sitten ihan selkeesti :)

Mut sitten mie taas ajattelen niin, että pääsen jo niin helpolla tuon vanhemman kanssa, että jaksaisiko sitä aloittaa kaikkea alusta, mitään vauvakamojakaan ei ennää ole. :/

Siullahan ei ole ikää eikä mitään! vielä voit ihan vapaasti saada kaipaamasi iltatähden =)

minun miehelläni ja hänen pikkusiskollansa on ikäeroa 16-vuotta. Hänen äitinsä oli 36-vuotta saadessaan iltatähtensä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Eikös se olis tavallaan vaan helpompaa kun on ikäeroo paljon? Tai siis minun mielestä ikäeroo joko tosi vähän tai sitten ihan selkeesti :)

Mut sitten mie taas ajattelen niin, että pääsen jo niin helpolla tuon vanhemman kanssa, että jaksaisiko sitä aloittaa kaikkea alusta, mitään vauvakamojakaan ei ennää ole. :/

No mutta tuon ikänen ku jo on,ni siittähän on jo apuakin sulle vaikka kuinka paljon.

Kyllä sitä vain jaksaa kummasti.. Mulla esikoinen täytti juuri 19, itse olen 37 ja kuopus 1,5 . Tietty yö valvomiset verottaa, mutta vastineeksi osaa nauttia eri tavalla tästä kuopuksesta, kun ei ole enää kiire.

Kun sain neljännen kuopuksen, esikko oli 14v ja mä 31v . Nyt mulla enää tuo kuopus kotona ja myös 1 lapsenlapsi olemassa.Joten hyvin menee .Ei mitään liian isoa ikäeroa on ainakin vielä joku kotosalla kun taas joku lentänyt pesästään

Yhteistyössä