Mittoja taas kyselen..


Minkä mittaisia 1v4kk ikäisiä muksuja muilla?Ja mitä kaikkea jo osaavat?Meidän jätkä 86cm ja 15650g.Juoksujalkaa mennään jokapaikkaan(kävelyvauhti ei riitä :D ),sanavarastossa n.15 sanaa,kova hinku päästä sohville ym.mutta niin korkeat ettei vielä onnista..yrittää kovasti itse syödä mutta melkoista soheltamistahan se vielä on.. :kieh: ja kova poika tanssimaan! :)
 
Meillä tyttö 1v3kk, mittoja en osaa sanoa mut arvioisin et painoa on 8kg ja pituutta 80cm. Hoikka neiti.
osaamisia: oppinut kävelemään muutama viikko sitten ulkona kaatuilee vielä helposti, joskus melkein juoksee. Sanoja ehkä 50-60 (enemmän suomen kuin englannin kielisiä). Välillä syö itse hyvinkin ja juo hyvin mukista. Kiipeilee joka paikkaan, karkaa ulos jos ovi on jäänyt auki. kovasti yrittää pukea itse, laittaa hattua ja vetää paidan kaulaan(ei aina oma paita). Siinä kai ne mitä ensimmäisenä tulee mieleen. On jo iso tyttö muuttunut paljon esim. joulusta.
 
No meiltä löytyy 10kilonen ja 77senttinen puolitoistavuotias. Sanoja löytyy ihan sopivasti: kiitos, anna, täti, äiti, isi, kissa, pyssy, hyvä, tippuu, loppu, pois. Sohville ja pöydille kiipee ku vanha tekijä, jollei muuten pääse, niin hakee emännänjatkoksen avuksi :whistle: Kova poika riisumaan ja pukeakki yrittää, muttei ihan vielä onnistu.
 

Yhteistyössä