Mittee unta näitte viimeyönä?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Minä olin viimeyönä BB talon kupeessa sijaitsevassa Big Brotherin eli unessa hänen nimensä oli Peter, niin Peterin kotona. Peter oli sellainen nörtin näköinen, vaaleanruskeatukkainen, mutta hyvin kiihkeä mies. Siellä hänen asunnossaan oli kameroita ihan joka puolella, enkä minä saanut sanaa suustani. Meillä oli hyvin kiihkeää ja tunnelma katossa.. :ashamed:

Mä näen aina ihan omituisia unia... Viime yönäkin näin sellaista unta, että olin perheeni kanssa jossain "villin lännen kylä" -tyylisessä paikassa, mutta siellä oli pelkästään nuoria tyttöjä ja nuoria miehiä, miehillä oli löysät lököfarkut ja collari päällään ja tytöillä oli farkkuminarit ja leggarit... Hiukan oli ulkopuolinen olo meikäläisillä... :D En tiedä mistä tuokin uni taas tuli. :laugh: :laugh:

miulla taas oli ihan outo uni jonka en halunnu jatkuvan ko nuorin herätti.. onneks ei jatkunu.. no sinä unessa entinen, yhen lpr: itäisen alueen k-supermarketin , kauppias hinnoitteli hedelmiä *kaverinsa* kans ja jokaiseen tuli kappale hinnaks ykse euro..ja ko mie menin ostaa omenia niin se *kaveri* käski miun ensin siivoomaan tosi röppösen lihatiskin...se *kaveri* on yhen siivous firman eläkkeellä oleva 'bigboss'.. miun valovuosien takanen työnantaja jolta en meinannu saaha palkkoja kouluaikana, mut onneks oli vahvat yhteyet liittoihin..kauheen ahistava uni.. :$ :headwall:

Yhteistyössä