Mittausapuja 92cm

Hei!!

Innostuin virkkaamaan kummitytölle mekkoa. Ajattelin tehdä 92cm kokoisen, mutta mulla ei oo käsitystä ympärysmitasta. Jos täällä olis ketään tämänkokoisia vaatteita käyttäviä, niin olis ihanaa, jos jaksaisitte mitata ympärysmitan rinnan alapuolelta. Samoin mitta olka-kainalo kiinnostaisi.

Kiitos paljon etukäteen!!!!
 
9mmmm
Hei!!

Innostuin virkkaamaan kummitytölle mekkoa. Ajattelin tehdä 92cm kokoisen, mutta mulla ei oo käsitystä ympärysmitasta. Jos täällä olis ketään tämänkokoisia vaatteita käyttäviä, niin olis ihanaa, jos jaksaisitte mitata ympärysmitan rinnan alapuolelta. Samoin mitta olka-kainalo kiinnostaisi.

Kiitos paljon etukäteen!!!!
sorry ei kyl kehtaa mennä herättää tybyy tänään oli protesti päivä ku pari kertaa nopeesti kaupoilla käytiin mut taas sateinen päivä ni ei hirveesti kehta olla ulkona vaikka ei meil ollukkaan sateensuojaa mut pikku kesä sade piristää vaikka kylmäähän se on nyt.

helkatti hyvä ku muistutit täytyy piirtää skidin pituudet seinään vaik kyl sen huomaa sen kasvun ku on eri tasoi.
 
9mmmm
Ei tietenkään tarvii lasta herättää!!! Mut jostain 92 -kokoisesta vaatteestakin nuo mitat saisi. Ei hätää, kyselen aamusta uudelleen :)
emmä löytäny mitta nauhaa tavaroit liikaa opeteltava itekkin viel tota järjestystä :)

mut jees täytyy käydä ostamas saa otettuu skidist ne mitat :)

mut siis miten siitä pelkästä hupparista saa sen koon muka tarkalleen?

huh mä vaan aina laitan jotkut kledjut päälle en oo niit kokoi katellu sinne päin siis tybylle :) mut jos tän säädön jälkeen saan mitat ni jes tuli mission harvapäälle kiitti.
 
Kiitos tosta kokotaulukosta!!! Toi rinnanympärys oli just sitä, mitä kaipasin!!! Mut jos vielä kukaan pystyy auttamaan tuossa olka-kainalo mitassa? En viitsis kummitytön äidiltä kysellä, kun menee yllätys pilalle sitten...
 
9mmmmm
Hei nauha vimmattu mutta mies en muistanut vapaapäivä lapsen äiti oli hummmaamas viikonlopun ja nyt mä saavuin pikkuveljen luokse lätkäää mutta otan sen mitan jos kansat oottaaa? Soti oikeesti
 
vierailija
sorry ei kyl kehtaa mennä herättää tybyy tänään oli protesti päivä ku pari kertaa nopeesti kaupoilla käytiin mut taas sateinen päivä ni ei hirveesti kehta olla ulkona vaikka ei meil ollukkaan sateensuojaa mut pikku kesä sade piristää vaikka kylmäähän se on nyt.

helkatti hyvä ku muistutit täytyy piirtää skidin pituudet seinään vaik kyl sen huomaa sen kasvun ku on eri tasoi.
Ei eilen satanut.
 
9mmmm
Hei!!

Innostuin virkkaamaan kummitytölle mekkoa. Ajattelin tehdä 92cm kokoisen, mutta mulla ei oo käsitystä ympärysmitasta. Jos täällä olis ketään tämänkokoisia vaatteita käyttäviä, niin olis ihanaa, jos jaksaisitte mitata ympärysmitan rinnan alapuolelta. Samoin mitta olka-kainalo kiinnostaisi.

Kiitos paljon etukäteen!!!!
no tässä mittailen siis olkapäästä kainaloon? 7cm :) 60cm rinnan ympärys .
 

Yhteistyössä