Mitkäs ois fiilikset, jos oma äitinne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
kävisi omine lupineen kotonanne siivoamassa kun olette töissä? Sillä vaan kyselen, ku mulla on ny herne epätietosena tossa nokan eessä että meniskö se sinne vai ei! Toisaalta oli mukava tulla siivottuun kotiin, toisaalta tuntuu että on käyny täällä nuuskimassa paikkoja.

no jos jatkuvasti alkais ilman lupia tulla tänne heilumaan,ni saattaisin ärähtää..mutta siis jos kerran erehtyy,ni no problem.sanon vaan,että en tykkää ilman lupaa tulemisesta.

meillä äiti asuu niin kaukana, ettei kyllä tule siivoilemaan omin lupinensa minun tietämättä.. mutta aina kun käy, rupeaa järjestelemään ja siivoilemaan, vaikka oisin juuri samana päivänä siivonnut.. :o

Mun vanhemmat asuu pitkän matkan päässä. Ovat siis täällä aina yötä, useamman. Touhuavat kyllä vaikka mitä ja omin lupineen. Isä varsinkin, siivoo kaappejakin ja muuttaa järjestystä jne. Kyllähän se välillä vähän sieppää, mutta hillitsen itseni kuitenkin. Omat vanhempani tunnen ja tiedän, heillä vaan hyvä tarkoitus auttaa minua :D .

Jos tulis ilman lupaa, niin en tykkäis sitten yhtään, mut jos siitä olis sovittu etukäteen, niin sit ois ihan ok. Ja anoppia en päästäis tänne yksinään siivoomaan, se on ihan varma!

hmm... en kyllä ehkä tykkäis hyvää, jos sitä varten meille tulisi.
Mutta jos on vaikkapa lapsenvahtina, niin mikäs siinä, jos sillä aikaa siivoaa siinä sivussa, kun olen poissa :whistle: :whistle: :D :D .

Muokkaanpa sen verran, että juu, äiti käy kyllä ikkunat meillä pesemässä, mutta se sovitaan aina etukäteen...

Ja anopilla nyt ei ole asiaa meille muutenkaan :kieh: :kieh:

no sais kyllä käyvä =) miun äiti ei oo nuuskija, hän itekki vihhaa sitä että jos joku nuuskii paikkoja joten ei tosiaankaan sitä tekis. ja on käyny siivoomassa ja ollu kissavahtina ku ollaan oltu matkoilla eikä oo mitään epäluottamusta syntyny koskaan. :D

Jos sopimatta tulisi ominlupineen niin vetäisin kyllä herneen nenääni :|

Eri juttu jos on sovittu että tulee vaikkei kotona oltaisikaan mutta tämä on Meidän kotimme, äidillä on omansa. Ei mekään mennä hänen kotiinsa omin lupinemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:
meillä äiti asuu niin kaukana, ettei kyllä tule siivoilemaan omin lupinensa minun tietämättä.. mutta aina kun käy, rupeaa järjestelemään ja siivoilemaan, vaikka oisin juuri samana päivänä siivonnut.. :o

peesi.

Yhteistyössä