Mitkä piirteet ärsyttää miehessäsi?

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
senja
se että samalla kun kuuntelee mun juttuja täytyy tehdä jotain muka tärkeetä. Olisi mulla miten tärkee asia tahansa, niin samalla voi tehdä jotain muuta...on muka niin kiireinen mies. Sitten se, että parranajamisesta täytyy välillä muistuttaa...argh!!!
 
jossu
valehtelee valkoisia valheita tiukan paikan tullen. Itse olen taas niin rehellinen, siksi ärsyttää. Ja ärsyttää myös se, että on vielä hiukan "mammanpoika" pienestäkin vaivastaan valittamassa kovaan ääneen=huomionhaluinen
 
No tällä hetkellä vähä ärsyttää tuo työnarkomania...Mut se on onneksi ohimenevää. (Koskee siis meijän omaa talon rakennusta, ei palkkatöitä.) Ja nyt myöski se, ettei se jaksa lähtä mihinkään sillon ku pitää hetken vapaata (kyllä sen toisaalta ymmärränki). Joskus ärsyttää se, ku se on niin älyttömän kiltti eikä vaadi keltään mitään. Joskus se tasaisuuski, sen tunnemaailma menee suht tasasta viivaa, kun mulla se menee ylös ja alas nopeastiki, tosi korkealle, ja tosi alas...
 
Eniten ärsyttää se että arvostelee muita, myös minua aika kärkkäästi yleensä myös aika ilkeillä sanoilla, mutta itse ei kestä kritiikkiä yhtään, vaikka kuinka kiltisti yrittäisi jostain asiasta huomauttaa, niin heti alkaa hirmuinen puolustelu ja mökötys.
 
vaimo
Jos ei halua tehdä jotain niin vetoaa johonkin tekosyyhyn. Ärsyttää myös se, että kun leivon ja tulee syömään leipomuksia, niin sanoo sillioin: rakastan sua, eikö sitä olisi voinu sanoa jo aamulla eikä vaan silloin kun on hyvää edessä!!! Niin ja se, että kutsuu mua äidiksi, kun en ole sen äiti vaan lasteni äiti ja sen vaimo.
 
ällöä!
Se on kuin ämmä kun se sairastaa. En kestä sitä. Itse oksenkin ja voin pahoin puolet raskaudesta, hän kattoo telkkaria ja kommentoi että toihan kuuluu asiaan. Kun hänelle iski vatsatauti YHDEKSI PÄIVÄKSI, hän suurinpiirtein itki ja huusi ja käski mut välittömästi juoksemaan apteekkin ostamaan hiilitabletteja ja maitohappotabletteja. Kun häntä sattuu niin koko perheen pitää pyöriä hänen ympärillään voivotellen. Hän ihan oikeasti itkee ja parkuu kuin kakara, kun häntä sattuu. Se ällöttä todella paljon. Onneksi sitä tapahtuu harvoin. Mutta nekin kerrat on liian usein. Yäk.
 
Simmonen pienoinen huolimattomuus mikä ilmenee asioiden unohteluna. Jossain asioissa vähän huithapeli, mikä kyllä tässä seurassa korostuu koska mä itse olen joidenkin asioiden suhteen jopa neuroottinen ja sairaalloisen tarkka, mikä sekään ei ole mitenkään ihailtava ominaisuus.
 
www
se että ei oo ikinä tyytyväinen työpaikkaansa, vaikka on koko ajan saanu paremmantyöpaikan (nyt on jo yli hänen koulutuksensa) niin aina pitää uutta työpaikkaa etsiä netistä paremman palkan toivossa, rassaa muakin jatkuvat muutokset, haluaa vaihtaa jatkuvasti kännykkää, autoa ja asuinpaikkaa...oon sanonnukkin sille, että mikset vaihda vaimoo kun oot niin vaihtelunhalunen. sitä ei kuulema halua vaihtaa..mutta mistäs tuota tiedät..tuskimpa edes kertois jos vaikka muita katseliskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä!:
Se on kuin ämmä kun se sairastaa. En kestä sitä. Itse oksenkin ja voin pahoin puolet raskaudesta, hän kattoo telkkaria ja kommentoi että toihan kuuluu asiaan. Kun hänelle iski vatsatauti YHDEKSI PÄIVÄKSI, hän suurinpiirtein itki ja huusi ja käski mut välittömästi juoksemaan apteekkin ostamaan hiilitabletteja ja maitohappotabletteja. Kun häntä sattuu niin koko perheen pitää pyöriä hänen ympärillään voivotellen. Hän ihan oikeasti itkee ja parkuu kuin kakara, kun häntä sattuu. Se ällöttä todella paljon. Onneksi sitä tapahtuu harvoin. Mutta nekin kerrat on liian usein. Yäk.
PEESI! On ne niiiin sairaita sitten :kieh:
Ja naisen pitäs hoitaa lapset ja itsensä jos kipeenä :headwall:
 
muide
Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä!:
Se on kuin ämmä kun se sairastaa. En kestä sitä. Itse oksenkin ja voin pahoin puolet raskaudesta, hän kattoo telkkaria ja kommentoi että toihan kuuluu asiaan. Kun hänelle iski vatsatauti YHDEKSI PÄIVÄKSI, hän suurinpiirtein itki ja huusi ja käski mut välittömästi juoksemaan apteekkin ostamaan hiilitabletteja ja maitohappotabletteja. Kun häntä sattuu niin koko perheen pitää pyöriä hänen ympärillään voivotellen. Hän ihan oikeasti itkee ja parkuu kuin kakara, kun häntä sattuu. Se ällöttä todella paljon. Onneksi sitä tapahtuu harvoin. Mutta nekin kerrat on liian usein. Yäk.
PEESI! On ne niiiin sairaita sitten :kieh:
Ja naisen pitäs hoitaa lapset ja itsensä jos kipeenä :headwall:
Niin montakohan lasta meillä olis, jos ukon ne olis pitäny synnyttää?
 
öööö
On kiukkunen silloin ku haluaa. Esittää oikein kuinka sitä ärsyttää kattomalla, huokaamalla, valittamalla. Siivoaa huonosti silloin kun siivoaa. Lattiat pesisi samalla pesuainevedellä koko talosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muide:
Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:
Alkuperäinen kirjoittaja ällöä!:
Se on kuin ämmä kun se sairastaa. En kestä sitä. Itse oksenkin ja voin pahoin puolet raskaudesta, hän kattoo telkkaria ja kommentoi että toihan kuuluu asiaan. Kun hänelle iski vatsatauti YHDEKSI PÄIVÄKSI, hän suurinpiirtein itki ja huusi ja käski mut välittömästi juoksemaan apteekkin ostamaan hiilitabletteja ja maitohappotabletteja. Kun häntä sattuu niin koko perheen pitää pyöriä hänen ympärillään voivotellen. Hän ihan oikeasti itkee ja parkuu kuin kakara, kun häntä sattuu. Se ällöttä todella paljon. Onneksi sitä tapahtuu harvoin. Mutta nekin kerrat on liian usein. Yäk.
PEESI! On ne niiiin sairaita sitten :kieh:
Ja naisen pitäs hoitaa lapset ja itsensä jos kipeenä :headwall:
Niin montakohan lasta meillä olis, jos ukon ne olis pitäny synnyttää?
Vähemmän kun nyt :LOL:
 

Yhteistyössä