mitkä ovat perheenne vahvuudet?

Minä luulen että ko sossuntäti on kaikkea muuta kuin ammatillinen ihminen (jos nyt oikea sossu onkaan, kun tuntematon on) Koska ammattimainen sosiaalialan ihminen ei missään tilanteessa käyttäisi yleistyksiä.
 
keskiluokkainen perhe
Mulle on ihan sama onko joku rikas vai köyhä. En arvosta ihmistä, sen aseman tai varakkuuden takia. Kaikki ovat samalla lähtöviivalla, köyhempien sekä rikkaampien lapset. Eikä koulussakaan köyhemmän perheenkään lapsi ole yhtään sen huonommassa asemassa kuin rikkaankaan. Rakkaus on rikkautta vahvempaa...
 
Pakko vielä vähän hämmentää tuota varallisuussoppaa, että ihminen jolle taloudellinen tilanne on tärkeä henkinen voimavara, ei ole voinut tapahtua kovin negatiivista elämässä! Henkilökahtaisesti voin sanoa, että kyllä siinä taloudellinen tilanne on toisarvoinen asia, jos jotain oikeasti kamalaa sattuu!

Esimerkkinä oma isäni, joka sanoi meidän pojan sairastuttua tautiin josta ei suomessa ollut oikein kokemusta kellään, niin hän oli valmis vaikka myymään talonsa, että poika saadaan sitten ulkomaille hoitoon.

Varmasti olisin onnellisempi, jos asuisin vuokralla työttömänä koko perheeni kanssa, kun että taloudellinen tilanteeni olisi turvattu ja terveys lapsella mennyttä, saati sitten elämä! :( :kieh:
 

Yhteistyössä