Mitkä näistä lakanoista olisi kamalinta saada häälahjaksi?

La Paset
Ota selvää, käyttävätkö kahden hengen pussilakanoita, kuten me. Meillä on molemmilla isot peitot, joten normaaleja lakanoita ei tarvita.
Malli 3.sopii vain tietyn henkisille, kuten meille. Nelosta en ostaisi, ehkä ensimmäiset.

"vieras"
En tykkää yksistäkään, mutta vastaan 3. hinnan takia. Nuo merkkilakanat sais ehkä palautettua / myytyä eteenpäin ja ostettua jotkut kivat tilalle :) kolmosia tuskin kukaan huolis.

"Vieras"
Viimeisessä mainitaan, että kestää konepesun. Voiko valokoista puuvillsatiinia pestä 90 asteessa?

En ole edes tiennyt, että on olemassa noin kalliita lakanoita. Prismastakun olen lakanat ostanut tai lahjoina saanut.

rumia
2 järkyttävin
1 seuraavaksi kauhein
3 liian romanttinen
4 tylsä

En haluais mitään, yksinkertaisesti rahalla ei tässä tapauksessa saa kaunista, vaikka olenkin vielä menossa naimisiin

"poikia3"
Gant oli kammottavin, kuosi aivan hirveä, ja hyvänä kakkosena Villa Stockman. Molemmat lähtisivät meiltä suurinpiirtein minuutissa johonkin toiseen talouteen kaappeja täyttämästä.

"vieras"
Minkä takia paisley-kuosia näkee niin paljon eri yhteyksissä, vaikka tämän otannan perusteella lähes kukaan ei siitä tykkää? Vai oliko tässä tapauksessa kyse sen väriyhdistelmistä?

Jos saisin jonkun noista lahjaksi, olisin siitä kiitollinen ja iloinen, vaikka se olisikin tuo kaamea Gantin oksennus :D

Jos taasen itse saisin valita, minkä noista ottaisin, olisi valinta helppo. Nuo ekat on ihanat, 2 seuraavaa ihan hirvittävän rumat ja neljännet.. no, kokovalkoiset. Se ois toinen vaihtoehto, vaikkakin tylsä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27324280:
No ei.. pohdin vaan, että näkeekö joku tuon kakkosen ja kolmosen hienoina lakanoina, itse kun en saisi moisissa hirvityksissä unta. Monesta taas vitivalkoiset tai harmaat lakanat ovat kamalat, itse taas pidän.
Minulla on sama lakanamaku, kuin sulla. Se kakkonen on oikein epämiellyttävä kuvio. Ruudut kyllä menee, mutta paras on yksivärinen.

Yhteistyössä